Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:10:39 GMT

کشف ۹ ماینر غیر مجاز در یک منزل مسکونی اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۶۶۴۲

کشف ۹ ماینر غیر مجاز در یک منزل مسکونی اسفراین

سرهنگ محمد روهنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران به همراه نماینده اداره برق پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مورد نظر، ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق که به صورت مخفیانه داخل این منزل نصب و در حال بهره برداری بودند را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر که مراتب پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کد خبر 5554552

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی دستگاه ماینر قاچاق اسفراین سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا وقوع سیلاب کرمانشاه سیل کرمان بارش باران خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران آمار کرونا ایلام مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد