Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه سه‌شنبه در مراسم روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران بازوی توانمند دولت سیزدهم در انعکاس اخبار هستند اظهار کرد: از تلاش خبرنگاران همدان در انعکاس اخبار سفر ریاست جمهوری به این استان قدردانی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم متدین همدان یک بار دیگر حماسه بزرگی رقم زدند و این حماسه و حضور از ابعاد مختلف حائز اهمیت بود افزود: همدانی‌ها یک بار دیگر نشان دادند با وجود مشکلات، سخن پراکنی دشمن علیه نظام ناکارآمد بوده و پیوند مردم با آرمان‌های انقلاب و نظام گسستنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه احساس تعلق خاطر و انس و الفت خاصی با خبرنگاران استان احساس می‌‌کنم و از ابتدای حضورم در استان سعی کردم آن را با لسان صریح و عملکرد نشان دهم گفت: حساب خاصی روی مطبوعات باز کردیم با این ظرفیت بالا وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است که آن را در جهت مصالح به کار گیرند.

وی با تاکید به اینکه تراز خبرنگاران بالا و حائز اهمیت است افزود: در غرب کشور ظرفیت رسانه‌ای بسیار قوی داریم و باید جشنواره رسانه غرب کشور را در استان مورد توجه قرار دهیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه خوشبختانه در جمع رسانه افراد مومن و انقلابی و توانمند داریم و مطبوعات استان کمتر به دنبال حاشیه‌سازی و بیشتر به دنبال فرهنگ‌سازی و تعالی بخشی به فرهنگ هستند ادامه داد: امروز بیش از هر چیز نیاز به تبیین مسائل در حوزه‌های مختلف داریم و باید بنیان خانواده را تحکیم بخشیم چرا که آنچه دشمن امروز هدف قرار داده خانه و خانواده است.

وی با بیان اینکه بنده به بکارگیری مدیران با رویکرد رسانه‌ای معتقدم افزود: مدیران خبرنگاران را در کنار خود داشته باشند و ارتباط منطقی و مستقیم بین آنها با یک نظم و آهنگ متعادل برقرار شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه خبرنگاران باید نسبت به آینده امیدوار باشند و مسائل بیمه‌ای آنها نیز باید تامین شود گفت: از مدیرکل ارشاد انتظار داریم در کنار روابط عمومی استانداری این موضوع را مورد اهتمام جدی قرار دهند.

وی همدلی و همزبانی را بین رسانه‌ها و ادارات استان ضروری دانست و افزود: این موضوع را به عنوان تقاضای جدی مطالبه خواهم کرد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در طول دوره تصدی ارتباط دوسویه و سازنده با مجموعه رسانه و خبرنگاران داشتیم و معتقدیم این به نفع جامعه است چرا که نیاز به اطلاع از نقطه نظرات مردم داریم خاطرنشان کرد: خبرنگاران صدای مردم به حساب می‌آیند پس آنها را ارج می‌دهیم.

وی با تاکید به اینکه از مشکلات خبرنگاران باخبریم و تلاش می‌کنیم در حد بضاعت این قشر را حمایت کنیم چنانکه تاکنون نیز اینطور بوده است گفت: ما به خبرنگاران توانمند و کارکشته در مقابله با دشمنان نیاز داریم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امیدآفرینی وظیفه خبرنگاران و رسانه‌هاست افزود: اعتماد به جوانان سرلوحه کار ماست و در ادامه مسیر نیز تقویت خواهد شد.

وی توجه به مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران را مهم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سند اطلاع‌رسانی بسیار حائز اهمیت است و باید کارگروهی در این زمینه تشکیل شود واگر سندی تشکیل شده بازبینی شود و از ظرفیت خبرنگاران و دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی نیز برای غنای آن استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه کرونا باعث آسیب‌هایی به رسانه‌ها شده که در حد توان در جهت حمایت آنها برخواهیم آمد گفت: اینکه رویکرد مسئولان با خبرنگاران چگونه باشد، متذکر خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در توجه به عکاسان گاهی یک عکس بهتر از هزار سخن اثرگذار است و این قشر نباید جایگاه و نقش خود را کم ببینند بیان کرد: رویکرد دولت سیزدهم عدالت محور است و نباید فرقی بین خبرنگار مرکز استان با دورترین نقطه استان باشد.

 استاندار همدان از پیگیری اعطای تسهیلات به خبرنگاران از طریق صندوق کارآفرینی خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم یاریگر خبرنگاران باشیم و نقد منصفانه را هم با جان و دل می‌پذیریم اما بدانیم مدیریت سخت است و امیدواریم رسانه‌ها نیز ما را یاریگر باشند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز به تقارن ایام سوگواری سید شهدا با هفته خبرنگار اشاره کرد و گفت: امروز با واقعه عاشورا مواجه هستیم، واقعه‌ای که بی‌نظیر و پویا است و روز به روز بر حرارت آن افزوده می‌شود.

مسعود ویژه با بیان اینکه امروز عاشورا به عنوان رسانه تمام معادلات جهان را برهم زده است و در خود رمز و رازی دارد گفت: رسالت زینبی باعث شد رسالت عاشورایی زنده باشد و اگر ایشان رسالت عاشورا را بیان نمی‌کردند امروز حرارت عاشورا وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ نرم قرار گرفتیم و زمانی می‌توانیم در این وادی رسالت خود را ادا کنیم که رسالت زینبی را پیش گیریم افزود: استان همدان در تاریخ چند هزار ساله خود نشان داده در حوزه اطلاع‌رسانی همواره پیشگام بوده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از خبرنگاران استان خواست همواره پیشرو در مسیر پیشرفت و اعتلای دین و نظام قدم بردارند و عنوان کرد: امیدواریم همواره مورد توجه خاصه حضرت زینب(س) قرار گیریم.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان نیز با بیان اینکه از هفته گذشته به مناسبت روز خبرنگار برنامه‌های مختلف و درخوری در نظر گرفته شد تا قدردان زحمات آنها باشیم اظهار کرد: در یک سال گذشته چندین جلسه مهم از جمله با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون ایشان داشتیم و مسائل مهم رسانه‌ها مطرح و آنها نیز قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم محقق شود.

محمدرضا خوشگفتار از استاندار خواست جشنواره مطبوعات غرب کشور را در همدان به طور ویژه  پیگیری کند گفت: در سفر ریاست جمهوری ۸۰ خبرنگار فعالیت داشتند و خبرنگاران همواره در روزهای سخت حماسه‌آفرین بودند و قدردان هستیم.

در پایان مراسم نیز از رسانه‌های برتر استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره رسانه غرب کشور سند اطلاع رسانی سفر ریاست جمهوری روز خبرنگار علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان استاندار همدان قاسمی فرزاد رسانه ها غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان