Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@13:06:19 GMT

پرسپولیس با یک مهاجم خارجی به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۷۰۶۷

پرسپولیس با یک مهاجم خارجی به توافق رسید

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار ملی‌پوش به خدمت بگیرد و گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی (بازیکن تیم المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در این تابستان به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مشکلاتی که بر سر انتقال مهاجمان مدنظر یحیی‌ گل‌محمدی شکل گرفت باعث شده تا اکنون سرمربی پرسپولیس توپ را به زمین مدیران این باشگاه بیندازد. یحیی به شدت از عملکرد مدیریت پرسپولیس گله دارد و آن‌ها را مقصر بالانس نبودن تیمش می‌داند.

با این حال مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته با گزینه‌های مختلفی که از سوی یحیی گل محمدی معرفی شدند، مذاکره کرد. در بین این گزینه‌ها چند نفر به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی از حضور در ایران سرباز زدند و حضورشان در پرسپولیس منتفی شد.

حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس طلسم شده بود و هواداران این تیم انتقادهای وحشتناکی از مدیران پرسپولیس انجام دادند و فشار زیادی برای خرید مهاجم خارجی به تیم مدیریتی پرسپولیس وارد کردند.

آنطور که شنیدیم بالاخره طلسم جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیسی‌ها شکسته شد و مدیران این باشگاه موفق شدند با یک مهاجم به توافق نهایی برسند.

گفته می‌شود این مهاجم اروپایی است و رزومه خوبی هم دارد. همچنین شنیدیم گزینه ای که پرسپولیسی‌ها با آن به توافق رسیدند، سابقه گلزنی به تیم‌های مطرحی را در کارنامه دارد.

منبع: خبرورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی مهاجم خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی