Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شه دوست شیرازی در نشست مشترک با مشاوران معلول مناطق یازده گانه شهرداری شیراز گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بر اساس مدلی جدید از برنامه ریزی داده‌های مرتبط به هر معبر از کلان شهر شیراز را با کمک مشاوران معلول مستقر در شهرداری‌های مناطق جمع آوری می‌کند.

او گفت: بر اساس این اطلاعات و میزان تردد معلولان و افراد توان خواه در هر معبر، برنامه ریزی، تخصیص اعتبار و اولویت بندی اجرایی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شه‌دوست، مدت زمان اجرایی این پروژه را ٣ سال عنوان کرد و گفت: شیراز بدلیل وسعت زیاد و آمار بالای معابر اصلی و فرعی نیازمند بررسی دقیق و احصا اطلاعات مورد نیاز است تا بتوان مشکلات را به طور کامل برطرف و مناسب سازی انجام شود.

مناسب سازی ٢٧٧ ایستگاه اتوبوس 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خریداری و اختصاص ۴ دستگاه ون ویژه خدمات رسانی به جانبازان، معلولین و افراد توان خواه و تسهیل در استفاده از حمل و نقل و عمومی را شاخص‌ترین اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک در حوزه مناسب سازی عنوان کرد.

او گفت: اجرای ٢٠٧ هزار مترمربع کف سازی، ٨٣ هزار متر طول خط نابینایان، یکهزار و ٢٩٣ متر دال گذاری خیابان به پیاده رو، مناسب سازی ٢٧٧ ایستگاه اتوبوس، خط کشی و بهسازی ٣٣۴ گذرگاه عابر پیاده و احداث ٣ دستگاه پل هوایی به صورت رمپ از مهمترین اقدامات انجام شده توسط شهردارای مناطق در حوزه مناسب سازی شهر برای افراد توان خواه، جانبازان و معلولین است.

شه دوست شیرازی شهرداری‌های مناطق را بازوی اصلی و اجرایی این پروژه دانست و گفت: مناسب سازی معابر، ایستگاه‌های اتوبوس، خط کشی ها، اتصال پیاده رو به سواره رو و محل عبور افراد معلول و توان خواه از مهمترین مواردی است که با اولویت معابر مرکز شهر انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز معابر شیراز مناسب سازی حمل و نقل توان خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند