Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل ۳۲ طرح زیرساختی، ۲۲ طرح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی، هفت طرح حوزه بهداشت و درمان، چهار طرح گردشگری و ۲ طرح حمایتی از بهزیستی و کمیته امداد است.

وی مهمترین طرح های مصوب این شهرستان در سفر هیات دولت را شامل تکمیل و تجهیز اردوگاه فجر کمیته امداد، مجتمع آموزشی آموزش و پرورش، تکمیل دانشکده فرهنگیان، تکمیل اردوگاه دانش آموزان استثنایی امیرالمومنین(ع)، تکمیل و تجهیز بیمارستان  اکباتان و مرکز جامع سرطان، خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشجویی، مجموعه ۱۱۰ واحدی خوابگاه متاهلی علوم پزشکی، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه مرکزی دانشگاه بوعلی، تکمیل و تجهیز دانشکده شیمی، تکمیل و راه اندازی مرکز درمان ناباروری، تکمیل آزمایشگاه دام پزشکی، تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری و تکمیل مرحله دوم دانشکده مهندسی بوعلی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان ادامه داد: تکمیل آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی، تکمیل موزه هنرهای معاصر همدان، تکمیل کتابخانه ملی اسناد غرب کشور، تکمیل تالار قرآن همدان، خرید یک دستگاه نردبان بلند مرتبه برای شهرداری همدان، تامین آب بین حوزه ای، اعتبارات تکمیل شبکه فاضلاب همدان، تکمیل سالن ورزش باستانی، تکمیل راه دسترسی به راه آهن همدان، راه آهن همدان-  ملایر، ایمن سازی راه های حادثه خیز و تعریض مسیرهای محور گنجنامه - همدان ، بزرگراه همدان-  قهاوند به آزاد راه از دیگر طرح های مصوب سفرر رییس جمهور برای این شهرستان است.

محمدی تصریح کرد: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان مشتمل بر ۱۷۹ طرح در سفر رییس جمهور به استان همدان مصوب شد که سهم شهرستان همدان با بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت اجرای ۶۷ طرح با اعتبار چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار یک ساله شهرستان همدان ۳۰۰ میلیارد تومان است که میانگین تخصیص آن به ۱۰۰ میلیارد تومان می رسد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

رییس دولت سیزدهم در ادامه برای سخنرانی و دیدار با مردم کبودرآهنگ به این شهرستان سفر کرد و پس از آن با حضور در پایگاه شهید نوژه از بخش های مختلف آن بازدید و با فرماندهان و افسران پایگاه دیدار کرد.

رییس جمهور همچنین به صورت سرزده به روستای کردآباد کبودرآهنگ رفت در اجتماع پرشور مردم این روستا صحبت کرد.

دیدار عمومی و گفت وگو با مردم شهرستان همدان در سالن ورزشی سردار قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به استان بود و پس از جلسات دیدار با نخبگان ، خانواده شهدا و ایثارگران و شورای اداری برگزار شد.

نشست خبری با اصحاب رسانه و اعلام دستاوردها نیز پایان بخش برنامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به استان همدان بود.

 همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر کردند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارائه کردند. 

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها طرح های عمرانی شهر همدان سفر استانی پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهر همدان سفر استانی طرح های عمرانی شهر همدان سفر استانی میلیارد تومان رییس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار