Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:33:31 GMT

آب اکثر شهر و روستاهای سیلزده فارس وصل شد 

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۷۹۹۵

آب اکثر شهر و روستاهای سیلزده فارس وصل شد 

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از وصل مجدد آب اکثر نقاط سیلزده در این استان که شبکه آنها آسیب دیده بود خبرداد.

علیجان صادقپور چهارشنبه ۱۳ مرداد به خبرنگاران گفت: مشکل ۱۵۷ روستا و ۷ شهر استان که بر اثر جاری شدن سیل در بارندگی های شدید روزهای اخیر دچار قطعی آب شده بودند، رفع  شده است.

او اظهار امیدواری کرد که با تلاش شبانه روزی همکاران امور و ادارات تابعه شرکت، آب روستاهایی که قطع است در اسرع وقت وصل خواهد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادقپور گفت: در بارندگی های شدید روزهای گذشته، تاسیسات آبرسانی ۷ شهر و ۱۶۳ روستا در ۱۹ شهرستان استان فارس، شامل شهرستان های داراب، مرودشت، سرچهان، اقلید، ممسنی، کازرون، کوار، سپیدان، بیضا، بختگان، قیروکارزین، رستم، بوانات، جهرم، خفر، ارسنجان، استهبان، بوانات و خرمبید دچار حادثه شد.

او گفت: در بیشتر این مناطق، تاسیسات آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به طور موقت مرمت شده و آبرسانی به مردم با کمترین وقفه ادامه یافته است و در تلاش برای تکمیل اقدامات ترمیمی خود هستیم. 

صادق پور با اشاره به اینکه چندین اکیپ بهره برداری و اتفاقات آب با در اختیار داشتن تجهیزات مقابله با بحران در حال خدمات رسانی به مناطق درگیر سیل هستند، اظهار امیدواری کرد در حداقل زمان شبکه های آب رسانی ۶ روستای باقی مانده که در سیل روزهای اخیر دچار خسارت شده است، بازسازی و جریان آب شرب برقرار شود. 

مدیر عامل آبفا فارس افزود: اکیپ های بهره برداری و اتفاقات آب بطور شبانه روزی در تلاش اند تا در مناطقی که  تاسیسات آب دچار مشکل شده است را بصورت موقت وصل نمایند، لازم به ذکر است، در این مناطق آبرسانی به صورت سیار در جریان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آب قطعی آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد