Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:51:43 GMT

تکذیب اخبار فروش سهمیه تیم رایکا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۸۳۱۳

تکذیب اخبار فروش سهمیه تیم رایکا

پیمان منیری یکی از مالکان رایکا در رابطه با انتشار اخبار پیرامون فروش سهمیه رایکا بابل، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و خودم این خبر را در برخی رسانه‌های محلی دیدم که واقعا برایم جالب بود که  چطور سهمیه تیم ما به فروش رسیده که من و شریکم آقای جعفرنژاد از این موضوع بی اطلاع هستیم؟

او افزود: قطعا پس از بررسی دقیق‌تر این موضوع به منشأ انتشار این اخبار کذب خواهیم رسید و باید این ادعای واهی خود را در مراجع قضایی ثابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مالک باشگاه رایکا بابل در رابطه وضعیت فعلی تیم رایکا، گفت: هدف گذاری تیم رایکا امسال استفاده از ظرفیت‌های بومی می‌باشد که خوشبختانه استعداد‌های درخشان زیادی هم در این استان وجود داشت و الان و پس از چند جلسه تست گیری با تیم اصلی تمرین می‌کنند.

او افزود:خیلی خوشبین هستیم که امسال با تغییر رویه‌ای که در کادر مدیریتی ایجاد شده است بتوانیم نتایج مطلوبی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کنیم.

منیری گفت: هواداران واقعی فوتبال بابل نگران نباشند و مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند، چون در هفته آینده قطعا خبر‌های خوبی از باشگاه رایکا بیرون خواهد آمد و چند بازیکن باتجربه هم به جمع رایکایی‌ها اضافه خواهند شد تا با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد کوران مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایکا بابل لیک دسته یک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران