Web Analytics Made Easy - Statcounter

هکر‌های طرفدار فلسطین می‌گویند که وب سایت‌های دو بندر اصلی رژیم اسرائیل را نابود کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گروهی از هکر‌های طرفدار فلسطین به نام «تیم اسرارآمیز بنگلادش» روز سه شنبه اعلام کردند که وب سایت‌های بندر ایلات و بندر اشدود را مورد حمله قرار دادند. این هکر‌ها از آسیب کلی به زیرساخت‌های این بنادر و وب سایت‌های آنان خبر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این گروه موفق به سرقت اطلاعات شخصی کاربران شده است یا خیر، اما به نظر می‌رسد دامنه حمله سایبری صورت گرفته علیه زیرساخت‌های بندری در ایلات و اشدود زیاد بوده است.

حملات سایبری و هکری علیه زیرساخت‌های رژیم صهیوینستی طی چند ماه گذشته روند افزایشی داشته و تقریباً هر هرهفته بخشی از مناطق اشغالی فلسطین هدف حملات سایبری هکر‌ها قرار می‌گیرد.

در چند ماه گذشته نمونه‌های فراوانی از حملات سایبری به مراکز مهم صهیونیستی از سوی مقاومت علنی شده است. یکی از مهمترین نمونه آن مربوط است به حدود چند هفته پیش که ساعاتی پس از به صدا در آمدن آژیر خطر در برخی مناطق شهر قدس اشغالی آژیر خطر و هشدار در شهر‌های ایلات و هولون به صدا در آمد.

گفته شده در جریان این حمله سایبری، آژیر خطر در قدس اشغالی حدود ۵۰ دقیقه ادامه داشته و حسابی صهیونیست‌ها را کلافه و نگران کرد. ساکنان ایلات و هولون نیز همچون اورشلیم با توهم حمله موشکی به پناهگاه‌ها می‌گریزند. فردای این اتفاق ارتش رژیم صهیونیستی صراحتاً اعلام کرد سیستم‌های هشدار در این شهر‌ها هک شده است. هک شدن یک سامانه امنیتی و نظامی، صهیونیست‌ها را بسیار نگران کرده و زنگ خطر مبنی بر نفوذ امنیتی به نهاد‌های مهم و حیاتی که در زمان جنگ و نبرد تاثیرگذارند، به صدا در آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین وب سایت حمله سایبری رژیم صهیونیستی وب سایت هکر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح

روزنامه عرب زبان رای الیوم از سناریوی رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح پرده برداشت و نوشت که اطلاعات گروه های مقاومت درباره عملیات احتمالی به این شهر، گواه بر طرح ارائه شده از سوی تل آویو به طرف مصری و دولت آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از رای الیوم، همه اطلاعات طرف‌های اسرائیلی و مصری درباره اجرای قریب الوقوع عملیات نظامی در محور فیلادلفیا و حومه شهر رفح، گواه بر این است که طرف اسرائیلی به دنبال عملیات محدودی است که طی آن بمباران سنگین زیرساخت‌ها، مگر در موارد ضرورت انجام نخواهد شد و هدف این عملیات، چهار گردان مقاومت در شهر رفح است.

این رسانه نوشت: اطلاعات گروه‌های مقاومت درباره عملیات احتمالی رفح گواه بر طرح ارائه شده تل آویو به طرف مصری و دولت آمریکاست. بر اساس اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که آمریکا و مصر با طرحی موافقت کرده‌اند که از عملیات تدریجی حکایت دارد که از مناطق شرقی شهر رفح شروع می‌شود و با بمباران سنگین مگر مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی گمان کند رهبران حماس در آن مخفی شده باشند، همراه نخواهد بود و تل آویو به اطلاع مقامات آمریکایی و مصری رسانده که اطلاعات لازم را درباره زیرساخت‌های نظامی مقاومت در شهر رفح و زیر تونل‌ها، برخی محله‌ها و کوچه‌های این شهر، جمع آوری و نهایی کرده است.

رای الیوم افزود: صحبت از عملیات نظامی تدریجی است که گفته می‌شود با همکاری کمیته نظامی و امنیتی مصر از حیث نظامی و اطلاعاتی طراحی شده و این بدان مفهوم است که قاهره موافقت اولیه را داده و این عملیات منتظر دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

این رسانه ادامه داد: نتانیاهو به عامل وقت و فشار به منظور وادار کردن مقاومت برای قبول پیشنهاد جدید مصر در لحظات آخر درباره تبادل اسیران امید دارد تا از عملیات صرف نظر کند، اما طرح‌های عملیاتی آماده و روی کاغذ است و بُعد اطلاعاتی پایان یافته و صحبت از روند تدریجی درگیری برای تصرف مناطق و حمله به حماس است.

رای الیوم اضافه کرد: منابع وابسته به مقاومت از آمادگی کامل برای مقابله با دشمن صحبت به میان می‌آورند. چهار گردان القسام در شهر رفح طی هفت ماه گذشته در عملیات نظامی شرکت نکرده و آماده و سرحال برای درگیری و رویارویی هستند.

کد خبر 748638

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است