Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@06:19:35 GMT

وب‌سایت‌های دو بندر اصلی رژیم صهیونیستی نابود شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۹۳۴۹

وب‌سایت‌های دو بندر اصلی رژیم صهیونیستی نابود شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از یدیعوت آحارونت، گروهی از هکرهای طرفدار فلسطین به نام «تیم اسرارآمیز بنگلادش» روز سه شنبه اعلام کردند که وب سایت‌های بندر ایلات و بندر اشدود را مورد حمله قرار دادند. این هکرها از آسیب کلی به زیرساخت‌های این بنادر و وب سایت‌های آنان خبر داده اند.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این گروه موفق به سرقت اطلاعات شخصی کاربران شده است یا خیر، اما به نظر می‌رسد دامنه حمله سایبری صورت گرفته علیه زیرساخت‌های بندری در ایلات و اشدود زیاد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات سایبری و هکری علیه زیرساخت‌های رژیم صهیوینستی طی چند ماه گذشته روند افزایشی داشته و تقریباً هر هرهفته بخشی از مناطق اشغالی فلسطین هدف حملات سایبری هکرها قرار می‌گیرد.

در چند ماه گذشته نمونه‌های فراوانی از حملات سایبری به مراکز مهم صهیونیستی از سوی مقاومت علنی شده است. یکی از مهمترین نمونه آن مربوط است به حدود چند هفته پیش که ساعاتی پس از به صدا در آمدن آژیر خطر در برخی مناطق شهر قدس اشغالی آژیر خطر و هشدار در شهرهای ایلات و هولون به صدا در آمد.

گفته شده در جریان این حمله سایبری، آژیر خطر در قدس اشغالی حدود ۵۰ دقیقه ادامه داشته و حسابی صهیونیست‌ها را کلافه و نگران کرد. ساکنان ایلات و هولون نیز همچون اورشلیم با توهم حمله موشکی به پناهگاه‌ها می‌گریزند. فردای این اتفاق ارتش رژیم صهیونیستی صراحتاً اعلام کرد سیستم‌های هشدار در این شهرها هک شده است. هک شدن یک سامانه امنیتی و نظامی، صهیونیست‌ها را بسیار نگران کرده و زنگ خطر مبنی بر نفوذ امنیتی به نهادهای مهم و حیاتی که در زمان جنگ و نبرد تاثیرگذارند، به صدا در آورده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم هکرها اسرائیل بندر ایلات وب سایت حمله سایبری محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!