Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت یزدویی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کشاورزی گفت: برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی و آفات و بیماری‌ها به بخش‌های زراعت، باغبانی و دام و طیور استفاده از ظرفیت پوشش بیمه صندوق کشاورزی ضروری است.

معاون عمرانی فرماندار گرگان با بیان اینکه سال گذشته تنها ۶ تا ۷ درصد اراضی کشاورزی این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند گفت: این آمار‌ها رضایت‌بخش نیست و از ۲۴ هزار هکتار زمین زراعی در این شهرستان سال گذشته فقط هزار و ۶۰۰ هکتار آن تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بر لزوم گسترش چتر بیمه‌ای در حوزه کشاورزی تأکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی و آموزش به کشاورزان، در نظر گرفتن مشوق‌های بیمه‌ای و همچنین آموزش و افزایش تعداد کارگزاری‌های بیمه کشاورزی از جمله موضوعات اولویت‌داری است که دستگاه‌های متولی باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

یزدویی با اشاره به ظرفیت‌های کشت قراردادی در افزایش پوشش بیمه‌ای برای محصولات کشاورزی گفت: لازم است تدابیری اتخاذ شود تا با گسترش کشت اراضی در قالب قراردادی ضمن کاهش هزینه‌های کشاورزان، نسبت به توسعه پوشش بیمه‌ای توسط صندوق کشاورزی اقدام شود.

او افزایش پوشش بیمه‌ای در حوزه باغی و دام و طیور و همچنین تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: مشکلاتی که در فرآیند جبران خسارت‌های بخش کشاورزی در سال‌های اخیر در حال احصا بوده  با رفع موانع در آینده خدمات بهتری به کشاورزان ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه کشاورزی محصولات کشاورزی پوشش بیمه ای پوشش بیمه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد