Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:34:39 GMT

برخورد سه خودرو ۳ کشته و ۷ مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۲۲۵

برخورد سه خودرو ۳ کشته و ۷ مصدوم بر جا گذاشت

در برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور بیرجند به اسدیه ۳ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه دیروز بر اثر برخورد سواری پیکان با وانت پیکان و سواری پژو در کیلومتر ۲۱ محور بیرجند-اسدیه ۳ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ رضایی علت حادثه را تجاوز به چپ سواری پیکان اعلام کرد و افزود: در این حادثه سواری پیکان که از اسدیه به سمت بیرجند در حرکت بود بر اثر تجاوز به چپ با خوردی وانت پیکان برخورد می کند و سواری پژو هم که پشت وانت پیکان بوده است با وانت پیکان برخورد می کند و حادثه رخ می دهد.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوادث تصادف جاده ای وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد

حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز، تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و از وقوع تصادف شدید رانندگی در مسیر شرق به غرب بلوار ارتش، روبه‌روی شهرک کوثر اطلاع‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا، درپی این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۱ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ به محل اعزام کرد و هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا به شدت با یک دستگاه میکسر برخورد کرده و سرنشین خودرو دنا در داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

شدت این تصادف به حدی بود که کابین سواری دنا کاملا مچاله شده بود. در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص، فرد محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

در ادامه عوامل آتش‌نشانی با کمک ماموران پلیس راهور اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از انتقال خودرو به حاشیه مسیر و محلی امن به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

کابین خودرو پس از تصادف

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان