Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:31:55 GMT

۱۷ نانوایی متخلف در یزد پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۵۱۲

۱۷ نانوایی متخلف در یزد پلمپ شد

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تشدید و برخورد قانونی با متخلفان، ۱۷ واحد نانوایی در استان یزد توسط اجرای احکام تعزیرات حکومتی پلمپ و اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بدون هیچگونه چشم پوشی با متخلفان برخورد خواهد کرد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نظارت و بازرسی ها در حوزه آرد و نان تشدید و در گشت‌های مشترک این اداره کل با مشاهده تخلفات از واحدهای نانوایی به اتهام کم فروشی وزن خمیر، کیفیت پایین نان و فروش غیر قانونی آرد سهمیه ای پرونده تخلف تشکیل و پس از رسیدگی و صدور رأی، نانوایی‌های متخلف علاوه بر جزای نقدی به پلمپ و نصب پرده تخلف بر سر درب واحد محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان کرد: احکام پلمپ این نانوایی‌ها در مرحله اجرا قرار گرفته و در حال انجام است.

مهاجریان مقدم از مردم یزد خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و ... با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل کنند.

کد خبر 5554916

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد تعزیرات حکومتی اداره كل دادگستري استان يزد نانوایی سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایلام مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو