Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: طی یک روز گذشته ۲۰۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۴۶ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

مسئول رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی، نسبت به ده روز گذشته، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشتر بیماران بستری بدحال، یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون نافص داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۰۹ نفر از این تعداد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان با بیان اینکه روند بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است، افزود: در حال حاضر ۶۱۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۴۵۱ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

مسئول رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته یک هزار و ۱۰۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز منتخب کرونا و یا اورژانس بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند و نتیجه ۵۵ تا ۶۰ درصد تست‌های انجام شده نیز مثبت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا بهترین راهکار کنترل همه گیری کروناست، از عموم مردم خواست در صورت ابتلاء به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

کد خبر 5554923

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد شیوع کرونا سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مشهد ایلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراکز درمانی مشکوک به کرونا مبتلا به کرونا خراسان رضوی بیمار مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان