Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@09:38:37 GMT

ارتقای سطح کیفی معابر شهری سنندج

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۶۳۰

ارتقای سطح کیفی معابر شهری سنندج

شهردار سنندج گفت: کیفیت معابر شهری یکی از فاکتورهای موثر بر کیفیت زندگی شهروندان و از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها است.

سیدانور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در زمینه کیفیت معابر شهری، آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است که اگر کیفیت، دوام و پایداری لازم را نداشته باشد موجبات نارضایتی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری در راستای ارتقای افزایش رضایت‌مندی شهروندان مرکز استان این عملیات را در سطح شهر اجرایی کرده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت و لکه‌گیری در مناطق مختلف شهر توسط مدیران شهرداری‌های مناطق و نواحی در حال اجرا است و در این راستا عملیات بهسازی، لکه‌گیری و آسفالت در خیابان‌ها و معابر محله دگران سنندج نیز توسط واحد عمران شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج در حال انجام است.

رشیدی تاکید کرد: نوسازی واحدها و املاک واقع در بافت‌های فرسوده براساس طرح تفصیلی در راستای پیشگیری از اتفاقات ناگوار و ایجاد بستر برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه این شهرداری است.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص بازآفرینی و بهسازی بافت فرسوده بخش‌های مختلف و خود مالکان باید پای کار بیایند در غیر این صورت به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، تصریح کرد: یکی از مشکلات در این حوزه مالکان ساختمان‌هایی هستند که در بافت تاریخی قرار گرفته و با محدودیت‌هایی از سوی میراث فرهنگی در ساخت‌وساز مواجه هستند.

شهردار سنندج گفت: بخشی از ساختمان‌ها نیز در لیست آثار ملی ثبت شده و جزو آثار باارزش محسوب می‌شوند؛ درنتیجه اجازه هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن‌ها وجود ندارد.

کد خبر 593515

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر مدیریت شهری شهرداری سنندج سنندج شهردار سنندج پروژه هاي عمراني پروژه های شهری پروژه عمرانی افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها شهرداری معابر شهری كيفيت آسفالت کیفیت زندگی کیفیت زندگی در شهر بهبود کیفیت زندگی شهری کیفیت زندگی در شهرها آسفالت معابر آسفالت نهضت آسفالت روکش آسفالت لکه گیری آسفالت زیرسازی آسفالت آسفالت ريزي معابر شهري آسفالت و ترميم آسفالت ريزي معابر لكه گيري نوسازی و بهسازی مطالعات بهسازی ساخت و ساز شهر توسعه و بهسازي معابر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق معابر شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه شهرداری به مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد تا هیچ کس آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین درباره لایحه شهرداری مبنی بر مجوز ساخت در اراضی قولنامه‌ای با کاربری‌های عمومی در اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: اگر شعارمان بر مبنای عدالت در توسعه خدمات شهری است باید کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز را در تمام نقاط شهری با اولویت نواحی کمتر برخوردار ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد انسان‌محوری و عدالت خدمات‌شهری دو نکته مهمی است که در بودجه امسال بر آن تأکید داشتیم و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: می‌توانیم امتیازاتی برای زمین‌هایی که کاربری عمومی دارند در نظر بگیریم و با مالکان آن‌ها توافقاتی را داشته باشیم تا مالکان به حق خود برسند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با آزاد شدن بعضی زمین‌ها سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در این منطقه تأمین و حفظ شود، با این رویکرد می‌توان نسبت به تأمین منابع زمین با کاربری‌های عمومی مورد نیاز در مناطق مشابه از جمله شهرک مهدیه و نواحی منفصل پاسخگو بود.

اشدری بر لزوم توجه مدیریت شهری به موضوع مناسب‌سازی و توجه به حضور بی‌دغدغه افراد توان‌خواه در شهر تأکید کرد و ادامه داد: به‌رغم تمام تذکرات اعضای شورا پیرامون این موضوع مهم توجه جدی به آن نمی‌شود و پیشنهادات عملیاتی مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی که پس از بازدید میدانی برای رفع موانع ارائه می‌شود در بیشتر موارد محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در یکی از جلسات صحن شورا مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی حضور داشته باشد تا موارد و پیشنهادات را از زبان وی بشنویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به اجرای مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد، هیچ کس آسیب نبیند و رفاه حال و امنیت آسیب‌مندان لحاظ شود.

اشدری با تأکید بر لزوم حضور مستمر شهردار قزوین در جلسات صحن شورا ادامه داد: حضور شهردار قزوین سبب خواهد شد تا مطالبات ضروری مردم سریع‌تر و مؤثرتر محقق شود و این موضوعی است که در دوره شهرداران قبل اتفاق می‌افتاد و برای شهروندان اثربخش و ملموس بود.

کد خبر 751373

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد