Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی درباره نامه فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه ها، اظهار داشت: در نامه فیفا الزامی نبود بلکه پیشنهادی بوده که پیرو پیگیری‌های قبلی است و ما هم مشکلی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها نداشتیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارشنبه (۱۲ مرداد) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره نامه فیفا به فدراسیون برای حضور زنان در ورزشگاه ها، اظهار داشت: در نامه فیقا الزامی نبود بلکه پیشنهادی بوده که پیرو پیگیری‌های قبلی است و ما مشکلی در باره حضور زنان در ورزشگاه‌ها نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مشهد هم قرار نبود تماشاچی داشته باشیم و شرایط طوری شد که از نظر زیرساخت فراهم نبود، اما از جامعه زنان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در مشهد میزبان زنان در ورزشگاه باشیم.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر ورزش حضور زنان در ورزشگاه جلسه هیات دولت سید حمید سجادی حضور زنان در ورزشگاه ها نامه فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی

هواداران خانم پرسپولیس که در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند، در نیمه دوم جابجا شدند. این اتفاق پس از درگیری لفظی و شعارهای تند هواداران سپاهان و پرتاب اشیا رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا