Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: یاران آقای بیژن زنگنه و مسببان وضع کنونی صنعت نفت که با ترک فعل‌های مختلف، خسارات میلیارد دلاری به کشور وارد کردند جای میز محاکمه در کمیته‌های تخصصی نفت دولت سیزدهم چه می‌کنند؟!

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی توانگر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«یاران آقای بیژن زنگنه و مسببان وضع کنونی صنعت نفت که با ترک فعل‌های مختلف، خسارات میلیارد دلاری به کشور وارد کردند جای میز محاکمه در کمیته‌های تخصصی نفت دولت سیزدهم چه می‌کنند؟!»

کد خبر 593490.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بیژن زنگنه صنعت نفت ترک فعل مدیران محاكمه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

مصطفی میرسلیم توئیتی در خصوص سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان منتشر کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت