Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده ادوار مجلس که از نزدیک در جریان پیگیری پرونده حمله به سفارت انگلیس قرار داشت و بارها خواستار تشکیل هیات تحقیق و تفحص در این زمینه شده بود به برخی رفتارهای مشکوک اشاره می‌کند که در بطن این پرونده قرار داشت، اما هرگز از آن رونمایی نشد.

رفتارهایی که باعث شد، هماهنگی کشورهای غربی برای اعمال تحریم‌های گسترده نفتی، گازی و دیپلماتیک علیه کشورمان، افزایش یابد و ایران ذیل تحریم‌های شدید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده‌ای که پیگیری آن ممکن است سرنخ‌های تازه علیه کاسبان تحریم نمایان کند.

این فعال سیاسی معتقد است، کمترین کاری که در این پرونده می‌توان صورت داد، این است که مانند پرونده ویلموتس، عاملان اصلی این حمله، خسارت ۱.۳ میلیون پوندی که از جیب ملت واریز شده را پرداخت کنند.

فلاحت‌پیشه می گوید: کشور در حال حاضر تاوان رویکردهای تند و افراطی را می‌دهد. حتما نسل آینده ما را مواخذه خواهد کرد که چرا این همه تاوان برای رفتارهای افراطی دادیم.

بیشتر بخوانید: جنجال بر سر غرامت ۲۷ میلیارد تومانی ایران به سفارت انگلیس /فلاحت پیشه: غرامت را باید گروه‌های خودسر پرداخت کنند دفاع نماینده نزدیک به پایداری از حمله به سفارت انگلیس/انگلیس کشور کثیفی است، با عربستان فرق دارد

۲۱۲۲۰

کد خبر 1658119

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حشمت الله فلاحت پیشه تایوان دولت سیزدهم سفارت انگلیس فلاحت پیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳