Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@03:25:44 GMT

تفاوت سقف برقی و سایبان برقی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۲۲۲۹

تفاوت سقف برقی و سایبان برقی چیست؟

هر کدام از انواع سقف های برقی کارایی مخصوص به خود را دارند.

سقف برقی چیست؟

سقف برقی جزء سازه های مدرن است. از این سازه برای مکان های مختلف ساختمان ها استفاده می شود. امروزه کمبود فضا در ساختمان های مسکونی خانواده ها را ملزم به استفاده از تمام فضای منزل کرده است. سقف های متحرک برای ایجاد فضایی وسیع تر بهترین گزینه به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توان گفت طراحی این سازه توانسته است تا حدودی مشکل کمبود فضا را برطرف کند.

از سقف های برقی برای هر نوع فضای باز استفاده می کنند. معمولا از این سازه برای بالکن و تراس استفاده می شود. سقف برقی تأثیر فوق العاده ای بر زیبایی فضا دارند. در واقع نورپردازی، طرح و رنگ این نوع سازه محیط شما را زیباتر نشان می دهد. سقف های برقی در برابر رطوبت و حریق بسیار مقاوم هستند.

با نصب این نوع سازه می توانید از وسایل خود در فضای باز محافظت کنید. شما با نصب سقف های برقی می توانید در تمام فصول سال از هوای بیرون لذت ببرید. در واقع با این محصول می توانید دمای محیط خود را کنترل کنید. شرکت های تولیدی این سازه را در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند.

طراحی و تولید انواع سقف برقی توسط مجموعه دیدگاهان غرب

انتخاب مناسب سقف متحرک تأثیر فراوانی در جلوه بصری محیط شما خواهد داشت. همچنین با نصب این سازه می توانید امکانات فضای خود را افزایش دهید و از تمام فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید. انتخاب سقف متحرک با توجه به آب و هوای منطقه تعیین می شود از اینرو انواع مختلف این سازه را در بازار مشاهده می کنید.

یکی از شرکت های تولیدی معتبر و با سابقه در زمینه تولید انواع مختلف سقف های متحرک دیدگاهان غرب است. این مجموعه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و نیروهای مجرب به تولید این سازه اقدام می کند. طراحی سقف متحرک دیدگاهان غرب منحصر به فرد است.

این مجموعه انواع مختلف سقف های برقی را در وزن های مناسب طراحی می کند. شما می توانید سقف برقی را در اندازه و ابعاد دلخواه خود سفارش دهید. همچنین مشاوران متخصص دیدگاهان غرب به شما کمک می کنند تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

نمونه پارچه های سقف برقی خاص و لوکس دیدگاهان غرب

یکی از اجزای مهم سقف برقی پارچه بکار رفته در آن است. جنس پارچه تأثیر بسزایی بر کیفیت و دوام این سازه دارد. همچنین طراحی و رنگ این پارچه ها در افزایش زیبایی سقف متحرک بسیار موثر هستند. طراحان حرفه ای دیدگاهان غرب با تکیه بر دانش روز و تخصص خود پارچه سقف برقی را طراحی و تولید می کنند.

پارچه های سقف متحرک دیدگاهان بسیار خاص و لوکس هستند. تنوع پارچه های دیدگاهان غرب بسیار زیاد است از اینرو دست شما برای انتخاب باز می باشد. شما می توانید برحسب نیاز کاری و شرایط آب و هوایی منطقه نوع پارچه را انتخاب کنید.

جنس پارچه تأثیر فراوانی بر قیمت دارد. استفاده از پارچه های خاص و لوکس قیمت سازه را افزایش می دهد. همچنین نوع پارچه مورد استفاده در ساخت سقف برقی با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع مکان مورد استفاده متفاوت است. شما باید موقع انتخاب پارچه به عوامل بسیار زیادی توجه کنید. مشاوران متخصص دیدگاهان غرب به شما کمک می کنند تا پارچه مناسب را انتخاب کنید.

نصب و اجرای انواع سقف برقی در تمامی شهر های کشور

یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش کارایی و دوام سقف برقی نصب و اجرای تخصصی آن است. نصب این سازه نیاز به دقت و مهارت کافی دارد، از اینرو باید اجرای آن را به دست افراد متخصص بسپارید. شرکت دیدگاهان غرب از سابقه طولانی در زمینه نصب سقف های متحرک برخوردار است. شما برای اجرا و نصب این سازه می توانید از نیروهای ماهر این مجموعه کمک بگیرید.

شرکت دیدگاهان همواره سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. به همین دلیل امکان نصب و اجرای سقف متحرک در تمامی شهرهای کشور برای این مجموعه وجود دارد.

شما در هر کجای ایران که باشید می توانید برای نصب سقف متحرک از دیدگاهان کمک بگیرید. نیروهای ماهر دیدگاهان می توانند به صورت اصولی و در اسرع وقت آن را نصب کنند.

قیمت سقف برقی بر اساس ابعاد تعیین می شود!

قیمت سقف برقی براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. یکی از عوامل موثر بر قیمت این سازه ابعاد آن است. هر چقدر ابعاد سقف بیشتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود زیرا ابعاد بزرگتر نیازمند متریال بیشتر است. شما باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید ابعاد سازه را سفارش دهید.

شرکت دیدگاهان غرب با بهره گیری از متریال اورجینال و با کیفیت انواع سقف های برقی را در اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می کند. همچنین مشاوران متخصص این مجموعه در تعیین ابعاد سقف متحرک به شما کمک می کنند. در اینصورت انتخابی مطمئن خواهید داشت. قیمت محصولات شرکت دیدگاهان غرب با توجه به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است. شما با پرداخت هزینه مناسب می توانید از کارایی محصولات دیدگاهان غرب بهره مند شوید.

تفاوت سقف برقی متحرک و جمع شونده

سقف جمع شونده جزء سازه های مدرن و زیبا است که جهت مسقف کردن مکان های مختلف کاربرد دارد.

معمولا از این نوع سازه برای کافی شاپ ها، تراس، رستوران ها و ... استفاده می کنند.

شما با نصب سقف جمع شونده می توانید از تابش نورخورشید و نفوذ سرما، برف، باران و باد جلوگیری کنید. شما هر زمان که بخواهید می توانید آن را جمع کنید و از هوای بیرون لذت ببرید.

کد خبر 1658221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دیدگاهان غرب سقف های برقی انواع سقف سقف متحرک پارچه ها سقف برقی نصب سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد

 دکتر طاهره افتخار می افزاید: این ویروس از تماس جنسی و یا تماس های خیلی نزدیک سرایت می کند و ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر ویروس ها دارد.

وی توضیح می دهد: ویروس اچ پی وی به مواد شوینده نیز مقاومت نشان داده و در مواردی حتی پزشکان از لمس صورت خود با دست آلوده به این ویروس مبتلا شده اند. بنابراین ممکن است این ویروس از راه غیر جنسی هم انتقال یافته و برای مثال در فردی از طریق نشستن در جایی مرطوب و جایگزین شدن فردی دیگر در آن مکان نیز انتقال یابد؛ اما شایع ترین راه انتقال این ویروس از طریق مقاربت است.

دکتر طاهره افتخار، متخصص زنان و زایمان

این پزشک متخصص زنان و زایمان درباره سن مبتلایان به ویروس اچ پی وی می گوید: بیشترین بیماران سنین ۲۳ تا ۳۰سال هستند که در این باره تفاوتی بین جنسیت وجود ندارد بنابراین ممکن است هم دختران و هم پسران را مبتلا کند.

وی بیان می کند: دلایلی مانند مصرف سیگار یا مصرف قرص های پیشگیری از بارداری، خطر ابتلا به ویروس اچ پی وی را افزایش می دهد؛ اما در افراد زیر ۳۰سال چنانچه فرد رفتار پر خطر نداشته و زندگی، ورزش و تغذیه سالم داشته باشد خود به خود ممکن است این ویروس از بین برود.

افتخار تصریح می کند: ویروس اچ پی وی مانند ویروس تبخال از بین نمی رود و برای همیشه در بدن باقی می ماند بنابراین تشخیص زودهنگام آن در پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم بسیار اهمیت دارد.

همه ویروس ها ریسک سرطان ندارند

وی ادامه می دهد: یکی از شایع ترین علل سرطان دهانه رحم، ویروس اچ پی وی است. هر زگیل در هر جای بدن ممکن است به سبب وجود ویروس اچ پی وی به وجود آید اما همه این ویروس ها ریسک سرطان ندارند و تنها تعدادی از آن ها مانند زگیل تناسلی پر خطرند که شانس ابتلا به سرطان ها را بیشتر می کند.

این پزشک متخصص زنان می افزاید: شایع ترین سرطان های ناشی از ویروس اچ پی وی، سرطان دهانه رحم، واژن، مقعد و قسمت خارجی ناحیه تناسلی است و در برخی موارد، ممکن است حلق و حنجره را نیز درگیر کند.

وی با اظهار تأسف اذعان می دارد: شیوع ویروس اچ پی وی تنها مختص جوامع غربی نیست بلکه متأسفانه بین جوانان جامعه ایران، تعداد مبتلایان به این ویروس بسیار است که یکی از علل آن، وجود رفتارهای پر خطر و کنترل نشده در جامعه است.

افتخار درباره راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم می گوید: افرادی که روابط پر خطر نداشته و ارتباط شان محدود به کانون خانواده است به صورت مداوم نیاز به تست پاپ اسمیر ندارند اما کسانی که محدودیتی در رابط جنسی ندارند بسیار بیشتر از دیگران در خطر ابتلا قرار می گیرند. 

واکسن گارداسیل مطمئن تر است یا پاپیلوگارد؟

وی بر لزوم تزریق واکسن برای کودکان و جوانان تأکید می کند و ادامه می دهد: یکی از راه های ایمن سازی در برابر ویروس اچ پی وی، تزریق واکسن خارجی گارداسیل است. البته از آنجایی که این واکسن گران است و چندان اعتمادی به تاریخ مصرفش نیست، بهتر است از مشابه ایرانی آن به نام پاپیلوگارد استفاده کرد.

افتخار تصریح می کند: در واقع این واکسن ها از عملکرد و ماهیت یکسانی برخوردارند و تفاوت عمده آن ها در کشور سازنده واکسن می باشد. علاوه بر این واکسن پاپیلوگارد هم ارزان تر از گارداسیل است و هم عامل ۷۰درصد از سرطان هایی که مربوط به ویروس اچ پی وی است را پشتیبانی می کند بنابراین نگرانی در این باره وجود ندارد.

وی درباره سن تزریق این واکسن در دختران و پسران می گوید: این واکسن برای هر جنسیتی می تواند از سن ۹ تا ۴۵ سالگی تزریق شود.

این پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی به جوانان توصیه می کند: پرهیز از رفتارهای پرخطر بهترین راه مصون ماندن در برابر ویروس اچ پی وی است تا سلامتی را در تمام طول عمر خود به همراه داشته و به انواع بیماری ها از جمله زگیل تناسلی و ... مبتلا نشوند. چراکه انجام رفتارهای پر خطر علاوه بر تهدید ابتلا به این ویروس، سبب ابتلا به ایدز، هپاتیتB، هپاتیتC و بسیاری از بیماری های خطرناک دیگر می شود.

افتخار درباره نقش ورزش در پیشگیری یا بهبود سرطان های مربوط به زنان می گوید: چنانچه ویروس اچ پی وی وارد بدن سالم شود، سیستم ایمنی بدن به ویژه در سنین جوانی می تواند آن را تا حدود زیادی از بین ببرد. بنابراین ورزش در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مؤثر است.

وی درباره بهترین روش های تشخیص زود هنگام سرطان دهانه رحم تصریح می کند: بهترین روش های تشخیص این نوع بیماری استفاده از تست های غربالگری همچون آزمایش پاپ اسمیر، سونوگرافی های زنان و معاینات سالانه است چراکه این ویروس مانند ویروس تبخال در بدن می ماند و قابل رؤیت نیست. بنابراین انجام آزمایش های پی در پی و منظم در تشخیص زودرس و درمان به موقع بسیار مؤثر خواهد بود.

عفت زارع

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد