Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر برزگر گفت: تاکنون سه هزار و ۲۸۵ واحد به طور کامل به اتمام رسیده و بهره‌برداری شده که برای بازسازی آنها ۲۷۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۱۴۱ میلیادر تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این تسهیلات در بخش‌های احداث و تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری، تامین لوازم معیشتی خانگی و سرمایه‌ای و احداث جایگاه دامی در اختیار متقاضیان خسارت دیده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر ادامه داد: برای هر واحد مسکونی روستایی ۴۰ میلیون تومان و شهری ۵٠ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض در روستا و ۲۹ میلیون تومان در شهر بلاعوض پراخت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین پرداخت پنج میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ١۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای احداث جایگاه دامی به خسارت دیدگان زلزله قطور در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واحدهای مسکونی زلزله زده تومان تسهیلات میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
با توجه به محدودیت منابع اعتباری، اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t ۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.
به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، همه مراحل ثبت‌نام و معرفی به بانک به‌صورت سامانه‌ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکان نیست.
فواد غزیعلی به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان ۱۸ تا ۷۰ سال است و تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال‌های گذشته از جمله این شرایط است.

دیگر خبرها

  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت