Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام مهدی متقی فر در همایش طلایه داران تبلیغ در جمع مبلغین و مبلغات شهرستان گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: در شرایط کنونی امروز موقعیت و فرصت خوبی برای روحانیون و انقلابیون وجود دارد تا از انقلاب اسلامی دفاع کرده و بتوانیم از این فرصت برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در وزارت ورزش و جوانان ظرفیت های خوبی برای ازدواج و تعالی خانواده که از دغدغه های مقام معطم رهبری بوده وجود دارد و می توان از این ظرفیت با ارائه ایده خلاقانه استفاده کرد.

مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: آمارهای طلاق و بررسی علل ان نشان دهنده ان است که مهمترین علت طلاق در سالهای اخیر به ویژه در بین جوانان، عدم آموزش مناسب در خانواده ها در راستای چگونگی برخورد و رفتار متعادل بین زن و شوهر بوده و علل اقتصادی در درجه بندی دوم و سوم است.

وی ادامه داد: متاسفانه جوانان امروز ما یا تمایلی به ازدواج نداشته و یا با ازدواج سفید موافق هستند و این نشان دهنده برنامه ریزی منسجم دشمن برای رسیدن به اهداف مهم خود در بین جوانان است.

متقی فر گفت: مبلغین و علمای دین باید با ارائه ایده خلاقانه و منسجم و با تمام توان تبلیغی در امر ازدواج جوانان و کاهش امار طلاق وارد میدان شوند.علاوه بر تبلیغ دین، فعالیت در حوزه ازدواج و خانواده که از نیازهای ضروری جامعه امروزی بوده از دیگر وظایف مبلغین است.

وی بیان کرد: این ایده های خلاقانه باید در حوزه ازدواج و تعالی خانواده قابلیت اجرا داشته و عملیاتی باشد و بتواند یک حرکت و جریانی را در جامعه ایجاد کند.

مدیر کل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ابراز کرد: دشمن با برنامه ریزی هدفمند و منسجم به سوی جوانان ما امده و اگر در کشور با تغییر دولت شاهد تحولی نبودیم به دلیل این است که بدنه دولت تغییری نکرده و بیشتر مدیران قبلی در جایگاه خود بوده و در صورت تغییر به شهرهای اطراف برای مدیریت منتقل شدند.

وی گفت: برای موفقیت در کار می بایست آموزش های خود را از سنین کودکی آغاز کنیم تا در سنین جوانی که شخصیت فرد شکل می گیرد بتوانیم با برنامه ریزی های مدون در راستای تعالی خانواده گام های مهمی برداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: متقی فر برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد