Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام عباسعلی گرزین صبح امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در جمع مبلغین و مبلغات شهرستان در مصلی امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: اگر انقلابیون کوفه تحلیل خود را بر تحلیل امام زمان خود مقدم ندانسته و از مسلم بن عقیل زمان خود حمایت می کردند ما شاهد حادثه تلخ کربلا نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) و واقعه عاشورا در واقع جهاد تبیین و مرز بندی بین اسلام ناب محمدی(ص)از اسلام انحرافی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به حضور پرشور مردم در حوادث مختلف چند سال اخیر خاطرنشان کرد: حضور مردم در سیل، زلزله و شیوع بیماری کرونا و مواسات انها در حوادث مختلف نشان داد که شرایط لازم برای پیروزی نهایی فراهم بوده و نخبگان و خواص می بایست به عنوان حلقه واصل بین مردم و ولایت با تبیین به موقع، سریع، صریح و سلیم وارد میدان شوند.

وی ادامه داد: دشمن از طریق برخی خواص و مسئولان نفوذی در کشور قصد دارد تا خلایی بین نظام جمهوری اسلامی، رهبری و مردم ایجاد کرده و با استفاده از تحلیل های رسانه ای خود محاسبات و معادلات را تغییر داده تا اتفاق مسلم بن عقیل در زمان عاشورا در کشور ما بیفتد.

گرزین گفت: اگر شما روحانیون و نخبگان وارد میدان نشده و برنامه های محتوایی ارائه ندهید مسلما این اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: در حال حاضر امریکا برای دفاع از حیثیت خود در برابر چین از هر توطئه و ایادی استفاده کرده تا همچنان قدرت خود را حفظ کند در صورتی که قدرت این کشور بسیار تنزل یافته و الان فرصت ضربه زدن به پیکره کفر و شرک در جهان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تاثیرگذاری نخبگان و روحانیون در جهاد تبیین بیان کرد: در جهاد تبیین می بایست قدرت درونی انقلاب اسلامی در نزد مردم افزایش یافته و عمق بیشتری پیدا کند تا شبهات دشمن نسبت به ناکارامدی نظام جمهوری اسلامی در منظر مردم بی تاثیر باشد.

وی گفت: از همه شما مبلغین و مبلغات می خواهم تا روز عاشورا لشکر عظیم تبیین را در گلستان تشکیل داده و در این لشکر از ظرفیت همه اقشار مختلف مانند، دانش آموز، دانشجو، بازاریان، بانوان شاغل و خانه دار و غیره استفاده نموده و شما به عنوان فرمانده این لشکر را ساماندهی کنید.

گرزین خاطرنشان کرد: هر فردی که بتواند در طول روز نیم ساعت از وقت خود را در راستای جهاد تبیین و پاسخ به سوالات این حوزه اختصاص دهد می تواند در لشکر تبیین ثبت نام نماید.

وی ابراز کرد: لشکر چند هزار نفری عاشقان امام حسین(ع) در راستای جهاد تبیین و برای دفاع از انقلاب اسلامی در گلستان تشکیل می شود و با تمام توان در صحنه خواهد بود‌.

بستر لازم برای جهاد تبیین در کشور و منطقه فراهم است

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این همایش گفت: شرایط و موقعیت کنونی در منطقه و کشور به گونه ای بوده که بستر لازم برای جهاد تبیین فراهم است.
حجت الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: دوران سختی را سپری می کنیم و در واقع کشور  پیچ حساس را طی می کند تا به قله های پیروزی و فتح دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی مبلغین و روحانیون ما باید زمان بیشتری را برای جهاد تبیین و رفع شبهات دشمن از منظر مردم صرف نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه گنبدکاووس گنبدکاووس جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم

رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور در این همایش با اشاره به رکورد شکنی برداشت بیش از ۷ تن پنبه در هر هکتار گفت: سال‌های گذشته ۲ رقم پنبه داشتیم، اما اکنون ۱۴ رقم تجاری داریم که ارقام زودرس هستند و صرفه جویی در مصرف آب از جمله مزیت آنهاست.

قربانی افزود: کشورمان به سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن وش پنبه برای صنایع مختلف نیاز دارد.

برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در این همایش از برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در استان خبر داد.

در این همایش از جدیدترین دستگاه کارنده پنبه که با توان تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است رونمایی شد.

سالانه حدود ۲۰ هزار هکتار از مزارع گلستان زیر کشت پنبه می‌رود که یک پنجم تولید کشور از این سطح برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افشای کینه شاه از قم
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • مطهری امام
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود