Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:33:06 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به اصفهان از یکشنبه ۱۶ مرداد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۳۳۲۹

ورود سامانه بارشی جدید به اصفهان از یکشنبه ۱۶ مرداد

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سامانه ماهیت مونسونی ندارد، اظهار داشت: فعالیت این سامانه غربی، مناطق جنوب و غرب استان را در برمی گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با فعالیت این سامانه، افزایش ابر، بارش‌های رگباری و رعد و برق را انتظار داریم و درباره شدت بارش‌ها در روزهای پیش رو اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: دما تا جمعه هفته جاری روند افزایشی دارد و بیشینه‌های دما به ویژه در طول روز بین یک تا سه درجه سانتیگراد در بیشتر مناطق استان بالا می‌رود و ممکن است بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان طی این مدت دوباره به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

هنرمند با بیان اینکه تا سه روز آینده جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب خواهد بود، اضافه کرد: دمای هوا تا فردا تغییر محسوسی ندارد و بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد بالای صفر کماکان گرم‌ترین نقطه استان است و بوئین و میاندشت با کمینه دمای ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5555191

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران اصفهان هواشناسی اصفهان سیلاب محرم 1401 بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان مراسم عزاداری بارش باران مشهد خراسان رضوی ایلام آمار کرونا درجه سانتیگراد بالای صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • کاهش دمای هوا در استان