Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@15:21:49 GMT

نذرواره حسینی تبریز با ۷۲ دیگ غذا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۳۴۳۰

نذرواره حسینی تبریز با ۷۲ دیگ غذا

طرح "نذرواره حسینی" با پخت ۷۲ دیگ غذای گرم و توزیع آنها بین نیازمندان توسط مرکز نیکوکاری شهید باکری تبریز در اردوگاه الغدیر اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، طرح نذرواره حسینی با پخت ۷۲ دیگ غذای گرم و توزیع آنها بین نیازمندان توسط مرکز نیکوکاری شهید باکری تبریز در اردوگاه الغدیر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

            انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند

نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات برگزاری بیست‌ویکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی درباره هم‌اندیشی پوشش رسانه‌ای این رویداد، صبح امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای کمیته و مدیران خبرگزاری‌ها در سالن کنفرانس صدا‌وسیمای مرکز کرمان برگزار شد.

احمد علی‌رمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در این جلسه با بیان اینکه کمیته رسانه از کمیته‌های اساسی این همایش است، گفت: اگر قرار باشد به درجاتی از کمال برسیم باب آن، امام حسین (ع) است؛ بنابراین وظیفه داریم خادمان امام حسین (ع) را تکریم کنیم. این جلسه مورد توجه امام حسین (ع) است و ما در کمیته رسانه باید پیشنهاد تکمیلی خود را برای برگزاری بهتر همایش ارائه دهیم تا در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: در کرمان هیئت‌های مذهبی و خانه‌های قدیمی داریم که باید از ظرفیت همایش «پیرغلامان حسینی» برای معرفی آنها استفاده شود. حدود ۵۰ برنامه جانبی در جریان این همایش درنظر گرفته شده که در کرمان برگزار می‌شود و مهمانان خارجی نیز در همایش حضور دارند.

علی‌رمضانی با بیان اینکه همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان به‌ویژه خبرگزاری‌هایی که در حوزه دین فعالیت می‌کنند باید برای پوشش خوب رسانه‌ای همایش پیرغلامان حسینی پای کار باشند، تصریح کرد: در ایام برگزاری توجه کل شبکه‌های سراسری به کرمان است و این همایش به‌صورت سراسری پوشش داده می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان بر معرفی محافل مذهبی، خادمان و پیرغلامان حسینی و هیئت‌های عزاداری کرمان از سوی رسانه‌ها و همچنین تولیدات فضای مجازی تأکید کرد و گفت: این همایش یک اعلام آماده‌باش برای یک اقدام رسانه‌ای بزرگ در کرمان است که حتماً مورد توجه اهل بیت (ع) قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، بیست‌ویکمین همایش بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» تیرماه امسال و در آستانه ماه محرم به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟