Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی‌ اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر حمایت از دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین گفت: فعالان دانشجویی، اعضای تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست ستاد اربعین استان تهران به ریاست عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با حضور آقای علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی، آقای صادق میرزاده مفرد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های استان تهران برگزار شد و در مورد چگونگی اعزام، اسکان و تغذیه دانشجویان شرکت‌کننده در این رویداد هماهنگی های لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش علیرضا کیخا گزارشی از اقدامات سازمان بسیج دانشجویی برای ایجاد تمهیدات لازم برای دانشجویان و همچنین هماهنگی های صورت گرفته برای اجتماع عظیم دانشجویان جهان اسلام در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی ارائه داد.

همچنین صادق میرزاده مفرد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اعلام اینکه برنامه ریزی های لازم برای اعزام ۳۰۰ کاروان به ظرفیت پنج هزار نفر از دانشجویان استان تهران انجام شده، خواستار اجرای مصوبات ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در دانشگاه های تهران شد. حاضران به بحث و تبادل نظر در خصوص انجام هماهنگی های لازم برای اعزام دانشگاهیان به این سفر معنوی پرداختند.

کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این نشست گفت: رویداد اربعین رویدادی فوق العاده محسوب می‌شود. رویکرد ما در طراحی برنامه های اربعین دانشگاهیان باید رویکرد تمدنی باشد و تمام این عناصر، زمانی ادراک می شود که در آن منظومه دیده شود.اجتماع دانشجویان جهان اسلام در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی بسیار مبارک است که می تواند نقطه عطف فعالیت های ستاد ملی اربعین دانشگاهیان محسوب شود.

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر انجام برنامه ریزی لازم برای حضور حداکثری دانشجویان، بار دیگر بر حمایت از دانشجویان کم برخوردار برای شرکت در این رویداد تاکید کرد و خواستار مساعدت خیرین در این زمینه شد.

کلانتری با اشاره به لزوم دعوت از اقشار مختلف دانشجویان برای حضور در این حرکت الهی، خواستار حمایت ویژه از دانشجویانی شد که برای اولین بار به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف خواهند شد.

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای حمایت و ارائه تسهیلات به متقاضیان افزود: فعالان دانشجویی، اعضای تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی و انجمن های علمی در اولویت پرداخت تسهیلات باشند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، پیاده روی اربعین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیاده روی اربعین اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بسیج دانشجویی معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی اعلام شد

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228304 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر