Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی، درباره حواشی قرارداد مارک ویلموتس، اظهار داشت: مهدی تاج این قرارداد بد را امضاء کرد اما بار دیگر خودش برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کرده است. او چه تاجی بر سر فوتبال ما گذاشته است که می‌خواهد بار دیگر به فوتبال بازگردد. او و علی کفاشیان در دوره ریاست خود کار خاصی برای فوتبال ما نکردند و این چنین بدهی‌هایی را به بار آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان هم برای جلوگیری از عواقب احتمالی باید مبلغ سنگینی را به ویلموتس پرداخت کنیم زیرا دیگر نمی‌توان با هدیه دادن به فیفا و AFC کاری انجام داد.

بیشتر بخوانید:

آذری: اگر تاج با همان رویه کار کند موفقیتی در کار نیست

وی افزود: قرارداد ویلموتس بزرگ‌ترین ضرر تاریخ فوتبال ایران است. در جلسه‌ای حضوری به علی کفاشیان گفتم تمام کارهایی که در فوتبال انجام دادید، اشتباه است. این موضوع شوخی‌بردار نیست و هرچه زمان بگذرد هم جریمه مربوط به پرداخت نشدن قرارداد ویلموتس بیشتر می‌شود. تاج، سلطانی‌فر، اعضای هیات رئیسه سابق فدراسیون و مدیربرنامه‌ای که این مربی را به ایران آورد، مقصر هستند و باید زیر سوال بروند. باید دلیل عقد چنین قراردادی مشخص شود و هیچکس نباید برای پنهان شدن دنبال سوراخ موش باشد. یا اینکه بخواهند موضوع را گردن همدیگر بیندازند، چیزی حل نمی‌شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: فقط باید بابت این بلایی که سر فوتبال ما آمد و ناشی از برنامه ریزی اشتباه بود، تاسف خورد. اکنون هم رئیس فدراسیون نداریم و میرشاد ماجدی به عنوان یک فرد فوتبالی که سابقه حضور در فوتسال را دارد و تحصلیکرده است سرپرستی فدراسیون را به عهده گرفته اما او نیز اختیار آنچنانی ندارد. در غیر این صورت اگر اختیار داشت و وضعیت مالی فدراسیون هم مناسب بود، می‌توانست فدراسیون را بهتر اداره کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1149681 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!