Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی؛ مرتضی قربانی در مراسم بدرقه تیم تیراندازی به بازیهای کشورهای اسلامی افزود: برنامه فدراسیون و همه همکاران ما این است که تیراندازان در مسیر رسیدن به سمت مطلوب حرکت کنند و توان تیراندازی خوشبختانه ارتقا یافته و باید اعتماد به نفس آنان افزایش یابد تا بتوانند فعل خواستن را صرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه افزود: پس از سالها محمد بیرانوند، نوجوان ایرانی توانست در مسابقات اهداف پروازی قهرمانی جوانان آسیا به مدال برسد و این یک اتفاق خوب است.

 قربانی گفت: مرضیه پرورش‌نیا، دختر محجبه ایرانی در بازیهای کشور اسلامی توان یک دختر مجبه مسلمان را به نمایش می گذارد و این می تواند اعتماد به نفس ورزشکاران را ادتقا دهد که هیچ چیز مانع موفقیت آنان نیست.

مهدی مبینی، دبیر فدراسیون تیراندازی نیز گفت: بعد از ۲ سال تعطیلی اردوهای اهداف پروازی با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی کمیته فنی اردوهای این رشته از سر گرفته شد و حالا روندی رو به رشد را نشان نی دهد.

وی ادامه داد:  امیدوارم نمایندگان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بهترین نتایج را کسب کنند و با دست پر به کشور بازگردند.

هنریک آواکیان مربی تیم اهداف پروازی (ماده اسکیت) کشورمان نیز در مراسم تیراندازان به قونیه گفت: تیراندازان ایران موفق شدند از ۲۰۰ امتیاز، ۱۹۷ را ثبت کند و این نشان می‌دهد که ما در مسیر رسیدن درست و رو به جلو هستیم.

وی در خصوص شرایط علی دوستی پیش از اعزام به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تصریح کرد: علی دوستی در بهترین وضعیت خود نسبت به ۶ ماهه گذشته قرار دارد و  به احتمال ۹۰ درصد در این مسابقات به  مرحله نیمه نهایی صعود  خواهیم کرد.

مربی تیم اسکیت کشورمان افزود: علاوه بر دوستی سایر تیراندازان نیز روند رو به رشدی را آغاز دارند و امیدواریم‌ که نتایج خوبی کسب کنند.

پیام رجایی مربی تیم تراپ نیز گفت: تیراندازان رشته تراپ در باکو حاضر شدند و در مسابقات قزاقستان نیز محمد بیرانوند حضور داشت و به مدال رسید

 وی  افزود: تیم هماهنگی داریم و کارهای خوبی در بخش استعدادیابی انجام شده و در حال حاضر ۶ جوان سرحال و آماده در این رشته داریم ۲ دختر و یک پسر جوان را نیز شناسایی کردیم که از استعدادهای این رشته هستند.

وی ادامه داد: در بخش پسران اگر حمایت شویم در آسیا هیچ مسابقه‌ای در رده جوانان را بدون مدال پشت سر نخواهیم گذاشت.  

بابک یگانه و مرضیه پرورش‌نیا، اعضای تیم تراپ، پیام رجایی، مربی تیم تراپ، هنریک آواکیان، مربی تیم اسکیت نفرات اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۷ تا ۲۷ مرداد ماه با میزبانی شهر قونیه در ترکیه برگزار می شود.  

برچسب‌ها فدراسیون تیراندازی بازی های کشور های اسلامی قونیه ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی بازی های کشور های اسلامی قونیه فدراسیون تیراندازی بازی های کشور های اسلامی قونیه ترکیه همبستگی کشورهای اسلامی فدراسیون تیراندازی مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال