Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@19:19:14 GMT

دستگیری زورگیری که با انبر النگو می‌دزدید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۱۴۱

دستگیری زورگیری که با انبر النگو می‌دزدید

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر و جعل‌کنندگان نسخه‌های پزشکی خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به مهمترین پرونده‌های پلیس شهرستان ری اظهار کرد: پس از اعلام زورگیری و سرقت النگوهای زن مسافر توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ در شهرستان ری، کارآگاهان پلیس، دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگوهای زن مسافر را  قیچی و مال‌باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است. زن شاکی موفق شده بود مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارد و کارآگاهان با توجه به این اطلاعات و  با استفاده از شیوه‌های نوین  کشف جرم، هویت و مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: تردد متهم کنترل شد و با مراقبت‌های ویژه پلیسی، وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از  انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان به زورگیری از زن مسافر و سرقت النگوهای وی معترف شد.

جلیلیان اظهار کرد: شناسایی سایر جرائم احتمالی متهم ادامه دارد. همچنین با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای گرفتن دستور قضایی به دادسرا معرفی شد.

نسخه‌های پزشکی جعلی در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری زن و شوهر تحت تعقیب که نسخه‌های پزشکی را جعل می کردند، گفت: چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو سبب شد تا گشت‌زنی‌های هدفمند برای شناسایی سارقان آغاز شود. در همین زمینه نیز روز گذشته مأموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) از وقوع یک فقره سرقت توسط زن و مرد جوانی اطلاع پیدا کردند و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده حرم انجام شد و در ادامه با بررسی‌های  بیشتر از متهمان چهار دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ دزدی به همراه سه نسخه پزشکی کشف شد.

فرمانده انتطامی شهرستان ری افزود: زمانی که متهمان به کلانتری منتقل شدند مشخص شد که این زن و شوهر سابقه جرم داشته و پلیس و مراجع قضایی به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی آن‌ها را تحت تعقیب قرار داده بودند.

جلیلیان اضافه کرد: علاوه بر سرقت تلفن‌های کشف شده، متهمان در پی‌جویی‌های انتظامی به جعل نسخه‌های پزشکی و تهیه داروهای کمیاب از داروخانه‌ها اعتراف کردند و به این موضوع معترف شدند که آن‌ها را با نرخ آزاد به فروش می‌رساندند. همچنین با تکمیل تحقیقات پلیسی، این افراد در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند تا سیر مراحل قانونی را طی کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سرقت ، جعل ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ، ری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرقت جعل ری نسخه های پزشکی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس