Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:08:08 GMT

نباید در توزیع آرد بین نانوایی‌ها شاهد رانت باشیم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۵۳۷

نباید در توزیع آرد بین نانوایی‌ها شاهد رانت باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر چهارشنبه جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار کرد: باید تلاش شود تا مردم به سمت تهیه و استفاده از مرغ سایز حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مرغ سایز، سالم و مناسب است، افزود: ظرف ۱۵ روز آینده جهاد کشاورزی باید این مرغ را تولید و روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین حل مشکلات مرغداران و جبران ضرر و زیان آنها را ضروری دانسته و ادامه داد: باید تلاش شود تا مشکل این افراد در یک بازه زمانی مشخص رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان توزیع آرد در استان قزوین بیان کرد: میزان حداکثر و حداقل سهمیه آرد خیلی در استان قزوین بالا است و باید بین این دو تناسبی وجود داشته باشد.

اعلایی با بیان اینکه نباید در توزیع آرد بین نانوایی‌ها شاهد رانت باشیم، ادامه داد: باید ملاک‌های توزیع آرد در استان شفاف باشد و مشخص باشد که چرا به طور مثال به یک نانوا یک هزار کیسه و یک نانوا نیز ۲۰۰ کیسه آرد تعلق گرفته است.

وی از تلاش برای عدم توزیع نامتعارف آرد در استان خبر داده و بیان کرد: سهمیه آرد در استان قزوین توسط یک کارگروه مشخص باید بازبینی شود.

استاندار قزوین از بازداشت چند نانوا خبر داده و عنوان کرد: برخورد با متخلفان به طور جدی صورت می‌گیرد و در حمایت از مردم و قوت قالب آنها با کسی تعارف نداریم.

وی در پایان یادآور شد: اوضاع اجاره مسکن در شهر قزوین به تناسب شهر قزوین نیازمند توجه بیشتری است و باید اقدامات مناسبی در این راستا صورت بگیرد.

کد خبر 5555312

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین محمد مهدی اعلایی کیفیت آرد و نان سیلاب محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا ماه محرم کرمانشاه وقوع سیلاب سیل کرمان بارش باران مراسم عزاداری مشهد خراسان رضوی آمار کرونا ایلام آرد در استان استان قزوین توزیع آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد