Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ابلاغی از سوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری، دکتر ابراهیم حیدری به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن منصوب شد.

بیشتر بخوانید 

انتصاب مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری

در متن حکم انتصاب از دکتر حیدری خواسته شده است، ضمن اهمیت توجه هر چه بیشتر به بهبود و ارتقای شاخص‌های بهداشتی شهرستان و مراکز و تمرکز بر تقویت شبکه بهداشتی درمانی، تعالی سلامت و جوانی جمعیت و ارتقای شاخص‌های عدالت در سلامت و نظارت کامل بر روند اجرای طرح تحول سلامت (پزشک خانواده و برنامه تامین و ارتقاء مراقبت‌های اولیه سلامت در قالب گسترش و تربیت شبکه بهداشت و درمان در مناطق شهری و روستایی) و پیاده سازی طرح تقویت نظام شبکه، نظارت کامل بر بازدید‌های کارشناسی از مراکز و خانه‌های بهداشتی تابعه و انجام منظم بازدید مدیران و برگزاری جلسات، در جهت افزایش میزان رضایتمندی بیماران و ارباب رجوع و ارتقای کیفیت خدمات فعالیت‌های بهداشتی درمانی به خصوص در شرایط فعلی که با بحران سیل در برخی از نواحی مواجه هستیم تلاش نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی مناسب جهت افزایش میزان رضایتمندی پرسنل و توجه و رفع مشکلات آنان، بررسی راهکار‌های کاهش هزینه‌های غیر ضروری، اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی در منابع و تشکیل کمیته‌های کارشناسی در این خصوص و برگزاری جلسات پایش و ارزشیابی برنامه عملیاتی شهرستان، تعامل مناسب با ادارات و سازمان‌های شهرستان و مراکز بهداشت استان، اجرای کامل برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها راهبرد‌ها و برنامه‌های مرتبط از دیگر نکاتی است که جهت مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزی‌ها به سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن یادآوری شده است.

همچنین در ادامه از دکتر حیدری خواسته شده است، ضمن جلب مشارکت مردم و خیرین سلامت و سمن‌ها برای پیشبرد برنامه‌های سلامتی، سلسله مراتب اداری و اجرای تمامی موارد ابلاغی از سوی از سوی معاونت‌های مرتبط را رعایت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد