Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان، شهر شهیدان این‌بار در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) میزبان عاشقان آن حضرت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، باز هم صدای پای عشق در شهر شهیدان شنیده می‌شود، اصفهان شهیدپرور این‌بار در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) میزبان لاله‌های گلگون کفن است.

عاشقان آن حضرت می‌آیند تا شعار سردار شهیدان کربلا را یادآوری کنند چراکه همچون مولای شهیدشان برای دفاع از دین و وطن خود در راه خدا مبارزه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر 3 شهید تازه تفحص شده که در منطقه عملیاتی فکه و جزیره مجنون به‌شهادت رسیده‌اند، فردا 13 مردادماه مصادف با 6 محرم در اصفهان تشییع شده و در محل زندگی‌شان به خاک سپرده می‌شود. خانواده این 3 شهید ظهر امروز با شهدای خود وداع کردند.

تعداد کشته‌های تصادفات در اصفهان نگران‌کننده استشناسایی پیکر 3 شهید دفاع مقدس تازه تفحص شده از استان اصفهان+ اسامینماینده اصفهان در مجلس: بر پروسه مرمت گنبدهای مسجد امام و شیخ لطف‌الله نظارت نشد

به گزارش تسنیم، زادگاه شهید حیدرعلی فتوحی در شهرستان خمینی‌شهر، شهید سید عبدالجبار موسوی در شهرستان سمیرم و شهید محمدرضا محمدشفیع جلال‌آبادی در شهرستان نجف‌آباد است.

انتهای پیام/174

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد