Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:43:18 GMT

شهرداری زنجان نیروی متخصص کم دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۴۹۹۳

شهرداری زنجان نیروی متخصص کم دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور مرادلو روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: به طور مثال ما یک دستگاه تولید پیور به ارزش حدود ۱۵ میلیارد تومان داریم ولی چون اپراتور آن بازنشسته شده، فرد دیگری نمی تواند با آن کار کند و دستگاه بلااستفاده مانده است.

وی ادامه داد: در شهرداری زنجان مهندس نقشه بردار، مهندس عمران و شهرسازی، مهندس تاسیسات و نیروی متخصص در حوزه آسفالت نداریم و برای همین مجبور شدیم برای نظارت بر آسفالت معابر با صرف هزینه چند میلیاردی سراغ آزمایشگاه فنی مکانیک خاک برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادلو گفت: الان تعدادی از اتوبوس های شهرداری به دلیل بازنشسته شدن برخی رانندگان، امکان خدمات دهی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: برخی نیروهای شهرداری از طریق عنوان فضای سبز وارد شده اند و بعد از مدتی هم وارد کارهای دفتری شدند و از این جهت نیروی متخصص آنچنان که لازم بوده، جذب شهرداری نشده است.

تلاش داریم از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای پروژه ها استفاده کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به انعقاد قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومانی شهرداری زنجان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای احداث پارک هاشمی نژاد اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش داریم از ظرفیت این قرارگاه در اجرای پروژه های شهری در زنجان استفاده کنیم.

مرادلو افزود: بهسازی مسیر آرامستان حدفاصل سه راه امجدیه تا تقاطع شهید طارمی، بهسازی و تعریض کمربندی خیام، بهسازی منطقه گردشگری زنجانرود و خانه بوران از جمله طرح هایی است که در صددیم برای اجرای آنها از توانمندی و ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه پیش از این مسئولان استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا استفاده ای نکردند ولی ما از اواخر شورای پنجم و حالا در شورای ششم پیگیر این موضوع هستیم.

زنده گیری ماهانه ۴۰۰ سگ ولگرد در شهر

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه وجود سگ های ولگرد مشکل عموم شهرها شده است، گفت: پیگیر مدیریت این مساله هستیم و روزانه بین ۱۲ تا ۱۴ سگ ولگرد در شهر زنده گیری و به مکان مشخصی جهت عقیم سازی منتقل می شوند.

مرادلو با بیان اینکه ماهانه ۴۰۰ سگ ولگرد در شهر زنده گیری می شود، افزود: برای عقیم سازی هر سگ ۲۰۰ هزار تومان هزینه می شود.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر زنجان زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر زنجان زنجان شهرداری زنجان شورای اسلامی شهر زنجان زنجان شهرداری زنجان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد