Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:42:50 GMT

سجادی: نابودکنندگان باشگاه‌ها برایم خط و نشان کشیدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۵۰۶۵

سجادی: نابودکنندگان باشگاه‌ها برایم خط و نشان کشیدند

به گزارش "ورزش سه"، حمید سجادی که روز گذشته در خانه ملت حاضر شد و روز سختی را در حضور نمایندگان پشت سر گذاشت، در آخرین مصاحبه خود درخصوص پرونده ویلموتس اینطور حرف‌هایش را آغاز کرده است: طبق قانون ما یک وظیفه نظارتی در ورزش کشور و در قبال همه رشته‌ها داریم. در برنامه صف اول تمام ابعاد پرونده ویلموتس و مبالغی که به صورت پیش پرداخت به او دادیم و ضمانتی که یکی از شرکت‌ها برای این مربی پرداخت کرد، توضیح دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به صورت ریالی به شرکت مورد نظر بابت دو میلیون یورو پرداخت کرده است. از آنجا که ضمانت پرداخت ساختمان فدراسیون بود درحال حاضر شش دانگ ساختمان به نام شرکت شده است. سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به نام شرکت شده چون ساختمان پرسپولیس نیز جزو دارایی‌های فدراسیون فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: علاوه بر مبلغ سه میلیون و سیصد هزار یورویی که باید به ویلموتس پرداخت شود اخیرا رای دستیاران این مربی نیز صادر شد و فدراسیون فوتبال منتظر اعلام جریمه دیرکرد پرداخت به آقای ویلموتس هم است. این اتفاق عبرتی برای ورزش کشور است و اینکه بعد از این بصیرت لازم را برای آینده داشته باشیم.

وی گفت: مردم از ما و دستگاه‌های حاکمیتی انتظار پیگیری دارند و برای این مشکلی درحال همفکری هستیم که رسیدگی لازم را داشته باشیم و نتایج آن نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد. آنچه مشخص است ما نمی‌توانیم به پرونده ویلموتس بی‌تفاوت باشیم. بعد از برنامه صف اول عده‌ای بر من خرده گرفتند که چرا به موضوع ویلموتس در برنامه پرداختم؛ همان کسانی که خودشان در گذشته باشگاه‌های بزرگی را به نابودی کشاندند در فضای مجازی برای من خط و نشان کشیدند.
سجادی خاطرنشان کرد: بنده در برنامه صف اول به وظیفه قانونی و حاکمیتی که تعیین شده عمل کردم و یکسری از نکات را گفتم. خیلی‌ها با این صحبت‌ها به لرزه افتادند بدون اینکه بخواهم نامی از کسی ببرم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی مارک ویلموتس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!