Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد سازمان ملل عملیات کشته شدن الظواهری و حتی از اینکه او در محل مورد نظر بوده است، اطلاعی ندارد.   به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی در واکنش به کشته شدن ایمن الظواهری، رهبر القاعده اظهار کرد: ما هیچ اطلاع یا اطلاعاتی درباره محل اختفای الظواهری و اینکه آیا او در کابل بوده یا در مکانی دیگر نداریم، ما از این موضوع اطلاعی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس گزارش اسپوتنیک دوجاریک درباره تداوم تعامل سازمان ملل با طالبان علی‌رغم رابطه آن با رهبران القاعده نیز گفت: روابط ما با مقامات کنونی در کابل ادامه خواهد داشت.   این درحالی است که جان کربی، سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه با سی ان ان درباره کشته شدن ایمن الظواهری، سرکرده گروه تروریستی القاعده گفت: «ما مرگ ایمن الظواهری را از طریق دی ان‌ای تایید نکردیم و تاییدیه رسمی نداریم. ما آن تاییدیه را دریافت نخواهیم کرد. رک و پوست کنده بگویم ما بر اساس منابع خبری و روش‌های متعدد دیگری این اطلاعات را جمع آوری کردیم و نیازی به تاییدیه دی ان‌ای نداریم.»   ایمن الظواهری که در سال‌های اخیر به عنوان رهبر القاعده فعالیت می‌کرد یکی از چهره‌های شناخته شده و بانفوذ در میان شبه نظامیان القاعده بود که ادعای مبارزه با نیرو‌های داعش را در مناطق مختلف داشت.   برخی مقامات آمریکایی معتقدند وی در حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و حمله به برج‌های دوقلو همدست بن لادن بوده است. او متهم به نقش داشتن در بمب گذاری سال‌های ۱۹۹۸ در سفارت‌های آمریکا در کنیا و تانزانیا بود. اف بی آی او را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده و برای سر او جایزه‌ای ۲۵ میلیون دلاری در نظر گرفته بود. تماشاخانه ببینید| حرکات نمایشی و آکروباتیک اعجاب‌انگیز و ناشناخته از یک میلیون «سار» بر فراز شهر رم ببینید| تنها پستچی قایق‌سوار که برای رساندن بسته‌ها آدرسی ندارد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایمن الظواهری سازمان ملل کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است