Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در نشست شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور علل و عوامل اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور، بررسی شد که در این جلسه وزارت ارتباطات مامور شد عاملان اختلال اخیر اینترنت را به دستگاه قضا معرفی کند.

«ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی، تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها از جمله استفاده از مسیر کابل‌های برق فشار قوی برای شبکه‌های ارتباطی را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و اظهار داشت: «در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همچنین شب گذشته نیز وزارت ارتباطات پس از ۲۴ ساعت از گذشت این اختلال‌ها، شرکت مخابرات ایران را مسئول جبران صدمات مشترکین معرفی کرده بود. این وزارتخانه به کمیسیون تنظیم مقررات دستور داده بود تا تصمیمات لازم در خصوص پاسخگویی شرکت مخابرات ایران و جبران خسارات وارده به مشترکین از سوی این شرکت اتخاذ شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت ارتباطات اینترنت ابوالحسن فیروزآبادی وزارت ارتباطات اختلال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

عیسی زارع پور٬ وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران به مناسب روز معلم گفت: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: امیدواریم امسال فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم.

زارع پور افزود:  امیدوار هستیم که در سال جاری فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم و پرتاب اول را تا پایان سال داشته باشیم. پایگاه پرتاب فضایی چابهار استراتژیک و راهبردی در صنعت فضایی کشور خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!