Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در این نشست که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات شهید بهشتی حزب برگزار شد ابتدا محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش با اشاره به اهمیت دو انتخابات مهم فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک تاکید کرد: دغدغه ما در کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی انتخاب افرادی توانمند، اصلح و با تجربه در راس هر دو مجموعه فوتبال و کمیته ملی المپیک است تا موقعیت و جایگاه مدیریتی این دو نهاد بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی اقتدار و اعتلای ورزش کشور در ابعاد دیپلماسی، قهرمانی و گسترش کمی و کیفی آن در داخل کشور است به همین منظور تلاش می کنیم ضمن تشریک مساعی و رایزنی با مسئولین ذیربط در راستای تحقق این اهداف حرکت کنیم. 

در ادامه این نشست، تعدادی از اعضای کارگروه ورزش از جمله علی محمدی، غلامحسین زمان آبادی، امیرساعد وکیل، جعفر سطوتی، محمدرضا نصرالله زاده و.. دیدگاهها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود  در رابطه با جایگاه کنونی کمیته ملی المپیک و لزوم  ارتقا آن به وضعیت مطلوب را مطرح و پرسش هایی را در خصوص برنامه های علی نژاد جهت احراز ریاست کمیته ملی المپیک مطرح کردند.
معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان آخرین سخنران این نشست هم اندیشی بود که ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای موتلفه اسلامی،  ازاین تشکیلات به عنوان مجموعه ای ریشه دار دارای کارکرد حزبی منظم یاد کرد. وی سپس با اشاره به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در کمیته ملی المپیک بر لزوم دیپلماسی فراگیر و فعال در این مجموعه تاکید کرد. 
علی نژاد با اذعان بر نقش غالب دیپلماسی در کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد:  کارکرد و اهمیت جایگاه این مجموعه زمانی نمود پیدا می کند که ما بتوانیم در عرصه بین المللی موقعیت خود را تحکیم ببخشیم.در همین راستا مهمترین گام عضویت در کمیته بین المللی المپیک است. ما یکبار درگذشته این جایگاه را به دست آورده بودیم اما با سهل انگاری که صورت گرفت این کرسی از دست رفت و از آن زمان تاکنون یعنی قریب به دو دهه نتوانستیم فردی را در تشکیلات بین المللی المپیک داشته باشیم. بنا براین یکی از اهداف اصلی رییس آینده کمیته المپیک باید احراز چنین موقعیتی باشد. هرگاه توانستیم به این جایگاه برسیم  فدراسیون های جهانی به راحتی نخواهند توانست ورزش ما را سر مسائل مختلف به چالش بکشند.
  
علی نژاد اضافه کرد: وقتی از کمیته ملی المپیک به عنوان وزارت خارجه ورزش یاد می شود باید عملکرد این مجموعه نیز در همین حد و اندازه باشد یعنی عمده فعالیت معطوف به دیپلماسی ورزش و در داخل نیز نقش حمایتی از فدراسیون ها را ایفا کند.
عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی ووشو در رابطه با برخی شایعات مبنی بر احتمال تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک تصریح کرد: به اعتقاد من تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک به هر دلیل و بهانه ای خسارت بار خواهد بود. به عبارت دیگر این امر می تواند بدترین اتفاق ممکن باشد و چه بسا پیامدهای بین المللی نیز به همراه بیاورد بنا براین انتظار این است که تمهیدات لازم جهت برگزاری این انتخابات در زمان مقرر فراهم شود.

وی  در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه ممکن است با افراد دیگر در انتخابات ائتلاف کند، گفت: قصد ائتلاف ندارد و بطور مستقل اهداف و برنامه های خود را پی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک کارگروه ورزش بین المللی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.

وی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.

اعرابی اضافه کرد: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.

بیشتر بخوانید

سلامت برای همه با پزشکی خانواده

وی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.

اعرابی ادامه داد: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک