Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@10:28:38 GMT

مدیر شبکه افق صداوسیما تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۵۶۴۶

مدیر شبکه افق صداوسیما تغییر کرد

محسن برمهانی معاون سیما در حکمی صادق یزدانی را به سمت «مدیر شبکه افق سیما» منصوب کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سیما، در حکم معاون سیما خطاب به یزدانی آمده است؛ شبکه افق وظیفه دارد ضمن تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، نسبت به افزایش بصیرت انقلابی و بیان سبک زندگی ایرانی اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، اقدامات مؤثری را برنامه‌ریزی و به نحو شایسته‌ای اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وظیفه خطیر باید هوشمندانه، حرفه‌ای و با طرح و فرم جذاب برای مخاطبان همراه باشد.

در این حکم بر معرفی جامع دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و پوشش رسانه‌ای به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نخبگان و اندیشه ورزان با توجه ویژه به تاریخ انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و سبک زندگی انقلابی و پرداخت ویژه به آینده پر امید انقلاب اسلامی بر اساس رهنمودهای امامین انقلاب به عنوان اولویت تاکید شده است.

کادرسازی برای فضای حرفه‌ای مورد نیاز در سپهر رسانه‌ای انقلاب اسلامی و کمک به رشد و جریان‌های انقلاب در عرصه‌ی رسانه و تولید مشترک، علی‌الخصوص در جبهه جهانی مقاومت و بهره‌گیری بیشتر از تولیدات مردمی و مجموعه‌های انقلابی از دیگر تاکیدات معاون سیما در این حکم است.

محسن برمهانی همچنین از زحمات مؤثر و خدمات مخلصانه سلیم غفوری، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.

یزدانی فارغ‌التحصیل رشته ارتباطات دانشگاه صداوسیما است و سابقه گویندگی، تهیه کنندگی، مستندسازی و کارگردانی در شبکه‌های سیما و صدا را دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: صادق یزدانی شبکه افق صداوسیما انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه