Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان حامد مقدم گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی به مصلی امام خمینی (ره) شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز جمعه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ خدمات رسانی ویژه دارد.

حامد مقدم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش افزود: با توجه به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی (ره) و به منظور رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در این مراسم سرویس دهی در تمامی خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و شهروندان را برای حضور در این مراسم به ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی واقع در خط یک و سه مترو انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در این مراسم سرفاصله حرکت قطارها از ابتدای صبح تا ساعت ۱۰:۳۰ در خط یک از ۷ به ۵ دقیقه و درخط سه از ۱۰ به ۶ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز قطارهای فوق العاده نیز برای تسهیل در رفت و آمد مسافران اعزام خواهد شد.

کد خبر 5555438 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت مترو تهران همایش شیرخوارگان حسینی محرم 1401 شهرداری تهران شورای شهر تهران محرم 1401 سیلاب شورای شهر کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی ماه محرم آلودگی هوا قوه قضاییه سازمان نوسازی شهر تهران سازمان بازرسی کل کشور شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود