Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، کارکنان و دستگاه‎ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز چهارشنبه 12 مرداد 1401 به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در حرم مطهر و منور حضرت امام خمینی (ره) و نثار گل، بار دیگر با آرمان‌های آن امام راحل تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت کنندگان در این مراسم ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با اهدای گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ و رفیع معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، با آرمان‌های والای امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین همتی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از تمامی یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در امر برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی، انقلاب و مذهبی تقدیر و تشکر ویژه دارم و بحق مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میراث ماندگار امام راحل است که توانسته با حمایت های اعضای تاثیر گذار خود و حضور پرشور مردم در مراسم ها گام‌های موثری را در امر برگزاری مراسم بردارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما ثمره یافته تفکر عاشورایی و حضور پرشور مردم  بود و تحقق عدالت اجتماعی خواسته بحق مردم ایران  بود. امام خمینی (ره) با نیت دفع منکر و ترویج فرهنگ عاشورا دفع باطل و تحقق عدالت ، قیام کرد تا مسیر اباعبدالله که از عاشورا شروع شد را ادامه دهد و این انقلاب چون برگرفته از این فرهنگ عظیم است در کل دنیا تسری پیدا کرده است.

وی افزود: دستاوردهای نظام اسلامی به هیچ وجه قابل قیاس با زمان طاغوت نیست و امروزه ابرقدرت‎ها  به قدرت و توان ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف اذعان دارند و این جریان امتداد جریان عاشورا است.

حجت الاسلام والمسلمین همتی ادامه داد: جمهوری اسلامی  در جهت اقامه حق حرکت کرده و در نظام اسلامی با اقتدا به حرکت عاشورایی امام حسین(ع) و با زعامت امامین انقلاب دنباله رو آن حرکت بزرگ و الهی هستیم.

 معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراگیری جمهوری اسلامی را برگرفته از قدرت لایزال الهی دانست و گفت: اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سربازان ولایت و جهاد تبیین هستند و ظرفیت‎های تبلیغی در کشور فراوان است و اگر این ظرفیت‎ها تجمیع و ساماندهی و همراه با تفکر جهادی و عاشورایی باشد می تواند در استمرار حرکت کربلایی اباعبدالله الحسین و آرمان های نظام اسلامی قدم بردارد.

وی افزود: ترسیم و تبیین جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خود یک ضرورت است و هنوز آن جایگاهی که در خور و شأن این نهاد مقدس است صورت نگرفته است  و به همین دلیل سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آماده شده است و کلیات برنامه ها و رویکردهای جدید آن براساس رسیدن به جایگاه قرارگاهی شدن این شورا که محور تبیین و تبلیغ می باشد، ترسیم شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجدید میثاق امام خمینی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد