Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:27:59 GMT

تحکیم آسایش و آرامش مرزنشینان جزء وظایف مرزبانان است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۵۹۵۸

تحکیم آسایش و آرامش مرزنشینان جزء وظایف مرزبانان است

ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی انتظامی کشور بر تحکیم آسایش و آرامش مرزنشینان توسط مرزبانان تأکید کرد و گفت: مرزبانان تا آخرین قطره خون در مقابل هرگونه توطئه بر علیه انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

سردار "احمدعلی گودرزی" با حضور در محل شهادت ستوان دوم "مهدی محمدی نسب" و استواردوم "علی فاضلی شاد" اظهار داشت: پیام این شهدای بزرگوار این است که ما مرزبانان تا آخرین قطره خون با هرگونه ترددات غیرمجاز، قاچاق کالا، قانون شکنی، تهاجم فرهنگی، اقلام ضد فرهنگی و دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی که هدیه هزاران شهید در خون خفته انقلاب و جنگ تحمیلی است، خواهیم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: پاسداری از خون شهدا یک تکلیف الهی است چرا که آنان با نثار خون پاک خود پایه گذار امنیت و عزت کشور بوده و در محضر خداوند متعال، اجر و جایگاهی والا دارند.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود، برقراری امنیت و مردم داری را وظیفه ذاتی مرزبانی دانست و گفت: ما خود را خادم مردم دانسته و مرزبانان به عنوان تامین کننده امنیت مرزنشینان باید وظایف خود را برای تحکیم آسایش و آرامش در مناطق مرزی اجرا کنند.

وی توسعه انضباط اجتماعی، پیشگیری و مبارزه با مخلان و مفسدان نظام اقتصادی و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق را از مهمترین اولویت های فرماندهی مرزبانی فراجا دانست و اظهار داشت: استمرار آموزش، سنگ بنای توانمندی و بهره وری نیروهای نظامی، بلاخص نیروهای مرزبانی است و هرچه به ارتقاء دانش جنگهای نوین بپردازیم موجب ارتقاء ضریب امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان می شود.

گفتنی است؛ ستوان دوم "مهدی محمدی نسب" و استواریکم "علی فاضلی شاد" در تاریخ 29 تیر ماه طی درگیری با اشرار مسلح  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بازدید فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از یگانهای مرزی بانه  سردار "احمدعلی گودرزی" جهت ارزیابی آمادگی عملیاتی و دیدار با مرزبانان بانه از یگانهای مرزی و پروژه های در دست اقدام حوزه این هنگ بازدید و از نزدیک در جریان روند کنترل نوار مرز قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر