Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،  آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار با احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، اظهار داشت: خوشبختانه تعزیرات در حال احیا شدن است و اگر به داد تعزیرات نمی رسیدید، شاید کارآمدی خود را از دست می داد که اقدامات صورت گرفته جلوی آن را گرفت و در آینده شرایط بهتری را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله عابدینی عنوان کرد: زمانی که تعزیرات ناکارآمد شود مردم نیز خاموش می شوند، بنای خداوند بر این است تا مردم خودشان برای قسط حرکت کنند، یعنی از تعزیرات، قوه قضائیه، پلیس و باید و نبایدهای بیرونی کاری ساخته نیست تا زمانی که مردم خودشان حرکت نکنند.

وی بیان کرد: مردم اگر دیدند مغازه ای پلمب شد، در مورد مغازه داری که متخلف است نیز کاری می کنند که خبر بدهند تا جلوی تخلفش گرفته شود، اما اگر مردم ببینند هر اتفاقی که بیفتد کسی کاری ندارد، سکوت می کنند.

عابدینی گفت: وقتی تعزیرات، کارش را درست انجام دهد خدا برکاتش را به سمت مسئولان امر می آورد و مردم هم پای کار می آیند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه تعزیرات می تواند در سرنوشت، رفاه، آرامش اقتصادی و معیشتی مردم موثر باشد، افزود: در استان ها هم باید به مسوولان به صورت ویژه روحیه داد تا با قوت پای احکام دین بایستند.

اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در ادامه این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

برچسب‌ها عبدالکریم عابدینی استان قزوین ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالکریم عابدینی استان قزوین ستاد تنظیم بازار عبدالکریم عابدینی استان قزوین ستاد تنظیم بازار سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی