Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:32:29 GMT

گردشگران تاسوعا و عاشورا به ابیانه نروند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۲۶۵

گردشگران تاسوعا و عاشورا به ابیانه نروند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مهدی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در جمع اصحاب رسانه از ممنوعیت ورود گردشگر به ابیانه در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: با توجه به حجم ورودی ابیانه‌ای‌های مقیم مرکز برای برگزاری مراسم ،حضور گردشگر در این دو روز مقدور نیست و از پذیرش گردشگر معذور هستیم.

وی افزود: با همراهی مردم و اطلاع‌رسانی به‌موقع و تیزهوشی مأموران انتظامی در سطح شهرستان در پنج ماه اول سال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۱۶ درصدی سرقت در سطح شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی از کشف و توقیف ۲۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح شهرستان نطنز خبر داد و گفت: کالاهای کشف‌شده اقلامی همچون دارو، تجهیزات ماهواره، لوازم‌یدکی خودرو، اسباب‌بازی، لوازم صوتی، لوازم‌خانگی، تجهیزات رایانه، ماینر، منسوجات، تجهیزات پزشکی، سوخت قاچاق و تجهیزات موبایل بوده و افراد قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از ممنوعیت علم‌کشی در شهرستان نطنز خبر داد و اذعان کرد: با توجه به شیوع کرونا امیدواریم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه هیأت‌ها انجام شود و برای امنیت هیأت با به‌کارگیری انتظامات برای تکیه خود نگهبان ۲۴ ساعته بگذارند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نطنز ممنوعیت ورود گردشگر ابیانه شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید