Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@01:50:10 GMT

طوفان خوفناک در بهبهان / 21 نفر مصدوم شدند / عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۲۷۱

طوفان خوفناک در بهبهان / 21 نفر مصدوم شدند / عکس

به گزارش صدای ایران،رمضان احدی، رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: از ۲۱ مصدوم توفان بهبهان، سه نفر کودک زیر ۶ سال، یک دختر ۱۴ ساله، یک زن باردار، پنج زن و ۹ مرد بالای ۱۸ سال گزارش شده و ۲ نفر نیز در ۲ حادثه رانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.


وی با اشاره به اینکه ۲ زن و سه مرد در بخش جراحی بیمارستان دکتر شهیدزاده بستری هستند گفت: حادثه دیدگان زن دچار شکستگی و ضربه در ناحیه لگن، و یک مرد نیز در اثر برخورد ورقه آلومینیومی دچار قطع یک بند انگشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احدی ادامه داد: چندین مورد از جمله یکی از کودکان با برخورد ورقه آلومینیومی در ناحیه صورت مصدوم و چندین نفر نیز در اثر برخورد شاخه‌های شکسته درختان با آنان دچار مصدومیت شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: برخی  از مصدومان از جمله نوجوان ۱۴ ساله در اثر برخورد اجسام پرت شده مصدوم و تعدادی نیز به دلیل نداشتن امکان حفظ تعادل، برخورد با دیوار و برخورد شدید با در نیز دچار مصدومیت شدند.


وی بیان کرد: مادر باردار ۲۲ ساله که ۳۷ هفته باردار بوده با برخورد جسم به سر به بیمارستان فریده بهبهانی مراجعه کرد که خوشبختانه مشکلی برای مادر و جنین پیش نیامده و هر دو در سلامت به سر می‌برند و مصدوم دیگری نیز از ارتفاع دو و نیم متری به پایین پرت شده بود که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد. حال عمومی آنها نیز مساعد گزارش شده و از بیمارستان مرخص شده است.

  تمام مسوولین در حالت آماده باش قرار گرفتند


به گزارش صدای ایران،احدی توضیح داد: مجموعه دانشکده از زمان اعلام احتمال وقوع بحران تمامی اقدامات لازم ازجمله تهیه سوخت برای برق اضطراری و ماشین‌ها توسط مسوولین مربوطه انجام و تمامی کارکنان برای وقوع هرگونه حادثه احتمالی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دچار مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس