Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش: نامه فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه، الزام‌آور نبود
وزیر ورزش گفت: نامه اخیر فیفا درباره حضور زنان در ورزشگاه الزام نداشت، بلکه پیرو پیگیری‌های قبلی است. سید حمید سجادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره الزام فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: در نامه الزامی نبود بلکه پیشنهاده که پیرو پیگیری‌های قبلی است و ما مشکلی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها نداشتیم. وی افزود: در مشهد هم قرار نبود تماشاچی داشته باشیم و شرایط طوری شد که از نظر زیرساخت فراهم نبود اما از جامعه زنان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در مشهد میزبان زنان در ورزشگاه باشیم.

سخنگوی قوه قضائیه: عنوان اتهامی «مهدی میرسلیم» اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است
مسعود ستایشی در جریان نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه در شرایطی که ابهامات فراوانی در خصوص پرونده «مهدی میرسلیم» وجود دارد بفرمایید آیا اساس موضوع بازداشت ایشان را تایید می‌کنید و آیا اتهام ایشان همانطور که در فضای مجازی منتشر شده جاسوسی بوده و همچنین این پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد و چرا تاکنون در این خصوص مانند برخی پرونده‌های مشابه اطلاع‌رسانی نشده است، گفت: آقای سیدمهدی میرسلیم به اتهام مقید در پرونده به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده؛ تاریخ اجرای مجازات معلوم است و جای ابهامی ندارد و براساس مقررات محکومیت ایشان بدون تعارف و تبعیض اجرا شده است چرا که وظیفه ما اجرای دقیق قانون است و بهترین راه تجلی عدالت اجرای قانون است. وی ادامه داد: براساس اصل ۳ قانون اساسی قطعا قوه قضائیه تبعیضی در رسیدگی به پرونده‌ها ندارد. ایشان براساس رای دادگاه محکوم به حبس است و در این ایام براساس مقررات از مرخصی استفاده کرده چند روزی هم غیبت داشته است و ما خیلی شفاف این موضوع را اعلام کرده‌ایم. نسبت به غیبتی هم که صورت گرفته مقررات اجرا شده است و مقررات موضوع ماده ۱۹۴ ماده ۵۰۲ قانون آیین دارسی کیفری اعمال شده و جای بحث و نگرانی نیست و ایشان در حال حاضر در زندان است. وی افزود: ایشان یک ناراحتی داشته، ابراز بیماری کرده و ما براساس تکلیف مثل سایر زندانیان ایشان را به واحد درمانی معرفی کردیم و پزشکی قانونی شرایط ایشان را برای ادامه حبس فراهم دانسته است و مجددا به زندان معرف شده است. عنوان اتهامی ایشان اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی: وزارت ارتباطات عاملان اختلال در اینترنت را به دستگاه قضایی معرفی کند
علل و عوامل اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور، در نشست شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور بررسی شد. ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها از جمله استفاده از مسیر کابل‌های برق فشار قوی برای شبکه‌های ارتباطی را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند. فیروزآبادی گفت: شورای عالی فضای مجازی همچنین در این جلسه، مرجع تصویب ۳۹ اقدام در زمینه‌های اقتصاد دیجیتال، رمزارز، فناوری‌های مالی، دیپلماسی عمومی و سواد فضای مجازی را تعیین و دستگاه‌های مرتبط را مکلف کرد ظرف ۳ ماه، این موارد را برای تصویب به مرکز ملی فضای مجازی ارجاع دهند.

دستگیری ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با قطع غیرمجاز درختان جنگلی در ساری
پس از انتشار گسترده فیلمی با محتوای قطع غیرقانونی و بدون مجوز درختان از جنگل در حوزه شهرستان ساری که چند روزی است در فضای مجازی بازنشر داده می‌شود و واکنش‌ها و نگرانی‌های زیادی را نیز از سوی دوستداران طبیعت و مردم در پی داشته است، دادستان مرکز استان مازندران دستورات لازم قضایی را جهت شناسایی عوامل این موضوع به ضابطین صادر می‌کند. بر اساس اطلاعات دریافتی از این منبع موثق از سوی خبرنگار فارس، مشخص شد پس از صدور دستور اولیه دادستان مرکز استان، ضابط پرونده تحت نظارت بازپرس ویژه این پرونده، پس از شناسایی اولیه عوامل اصلی این اقدام که برخی از آنها از مسؤولان متولی حوزه منابع طبیعی هستند، اقدام به بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرقانونی درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری و تشکیل پرونده قضایی برای ایشان کرده است. خبرهای تکمیلی از چگونگی شناسایی و بازداشت افراد و مسؤولیت مدیران مربوطه بازداشت شده و آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ایشان، پس از دریافت اخبار مربوطه، اطلاع رسانی خواهد شد.

تکذیب حضور رهبر احتمالی القاعده در ایران
یک عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس حضور سیف‌العدل از رهبران احتمالی القاعده در ایران را تکذیب کرد و گفت که انتشار چنین اخباری در فضای مجازی صرفا کار بنگاه‌های خبرپراکنی بیگانه و آمریکا است. فداحسین مالکی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره حضور سیف‌العدل در تهران گفت: این یک بحث انحرافی است که با توجه به دخالت آمریکایی‌ها در کشورهای دیگر مطرح می‌شود. وی افزود: انتشار این خبر در فضای مجازی مبنی بر حضور سیف‌العدل در ایران صحت ندارد و بحثی انحرافی است که از طرف بنگاه‌های خبرپراکنی منتشر شده و کار آمریکایی‌ها است. لذا تأکید می‌کنم که سیف‌العدل در ایران نیست.

کیهان: جریان غربگرا می‌خواهد مردم را خسته کند تا برجام را بپذیرند
روزنامه کیهان: در علم پزشکی بیماری وجود دارد بنام «کرونیک فتیگ سندروم»یا «سندروم خستگی مزمن» که نتیجه وارد شدن استرس‌ها و فشارهای روانی کمتر از حد توان انسان، اما به طور متناوب و مزمن است که نهایتا او را از پای درمی‌آورد. این دقیقاً کاری است که جریان برجام زده غربگرا با خط‌گیری از سرویس‌های جاسوسی آمریکا و غرب در داخل کشور با روح و روان جامعه انجام می‌دهند تا جامعه را به «fatigue Social» یا «Society fatigue» برسانند و مردم را خسته و وادار به تسلیم و پذیرش برجام و برجام‌های دیگر کنند.

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از رواج خرافات و تعریف خواب در مجالس عزاداری
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:پائین آوردن سطح قیام عاشورا آنگونه که عده‌ای از مداحان انجام می‌دهند و محدود ساختن آن به چند داستان و خواب و خیال آنگونه که روش مشترک بعضی منبری‌های کم‌سواد و مداحان غیرسنتی است، ضایع ساختن فرصت بی‌نظیری است که نهضت عاشورا در اختیار ما پیروان امام حسین علیه‌السلام قرار داده است. هر چه زمان می‌گذرد، سطحی نگری‌ها و ظاهرسازی‌ها در عزاداری‌ها بیشتر می‌شود و محتوای مجالس و محافل سیر نزولی می‌کند. اگر در دوران حاکمیت نظام جمهوری اسلامی، نتوانیم به مجالس در خور شأن امام حسین و عزاداری‌های تراز نهضت عاشورا دست یابیم، چه وقت می‌توانیم این هدف را محقق سازیم؟ تردید نباید کرد که این وضعیت، متناسب با شأن حسینی بودن نیست. حسینی بودن، الزاماتی دارد که عمق بخشیدن به عزاداری‌ها، مبارزه با خرافات، کنار زدن سطحی نگری‌ها، مقابله با ظاهرسازی‌ها، اجتناب از استفاده ابزاری از دین و تلاش برای عدالت محور ساختن محتوای مجالس، ازجمله آن‌ها هستند.


عضو کمیسیون قضایی مجلس: عمل گشت ارشاد را تایید می‌کنم
حسن نوروزی: ما کشور اسلامی هستیم؛ ماه محرم نزدیک است اصل کار در این ایام از جمله هیأت‌ها و پایگاه‌ها، فرهنگی است. آن وقت چند نفر پیدا می‌شوند سر را برهنه می‌کنند و با شلوار‌های پاره بدن‌های خود را به نمایش می‌گذارند و اگر حرفی زده شود می‌گویند خشونت صورت گرفته است! یک سری در پشت مرز‌ها عده‌ای را خوراک دهی می‌کنند تا کار‌های ضد فرهنگی انجام دهند؛ لذا ما معتقدیم گشت ارشاد ابتدا نصیحت کرده، صحبت کند، مذاکره کند، تذکر دهد و اگر تأثیری نداشت آن‌ها را به دادگاه معرفی کنند و بر اساس قانون مجازات اسلامی برخورد شود. / جماران

احمد زیدآبادی: فقط ما ایرانیان هستیم که برای به دست گرفتن زمام قدرت، دست و پا می‌زنیم
احمد زیدآبادی، روزنامه نگار در روزنامه اعتماد نوشت:در این روزگار حکمرانی در اغلبِ جوامع، امری پردردسر و طاقت‌فرسا شده است. متقاعد کردن هزاران نهاد و سازمان و حزب و ده‌ها میلیون شهروند پرسشگر و اغلب ناراضی، نسبت به صحت انجام کاری و جوابگو بودن و حساب پس دادن در برابر پیامد‌های خواسته و ناخواسته آن، حقا که حوصله و صبر و توان و تواضعی بسیار بالغانه و فراتر از استعداد بشر عادی طلب می‌کند، به همین دلیل نیز حکمرانی مثل گذشته‌های دور، خواستاران زیادی در کشور‌های پیشرفته‌تر ندارد. این فقط ما ایرانیان هستیم که مانند برخی دیگر از جوامع همسایه، برای به دست گرفتن زمام قدرت، دست و پا می‌زنیم حال چه لیاقت و صلاحیتش را داشته باشیم و چه از کمترین لیاقت و صلاحیتی در این زمینه برخوردار نباشیم! / اعتماد


حمله روزنامه دولت به ذوالنوری: کارنامه دولت قابل افتخار است
ایران، روزنامه دولت نوشت:کارنامه یکساله دولت با وجود شرایط سخت به جامانده از گذشته نه تنها قابل دفاع که حتی قابل افتخار است. دولت سیزدهم توانست کشور را از شرایط بی‌دولتی نجات دهد. نیرو‌های انقلابی در دولت شرایطی را تحویل گرفتند که وزرای دولت گذشته اعتراف می‌کردند در پرداخت حقوق کارمندان دولت و فروش حتی ۲۰۰ هزار بشکه نفت مستأصل مانده بودند

دستور معاون دادستان مشهد درباره تور‌های گردشگری ترکیه
رحمانی، معاون دادستان مشهد: برای ما سخت است که جوان ما را فریب دهند و به جای حضور در مکان‌های گردشگری زیبای استان و کشور خودمان به کشور‌هایی مانند ترکیه ببرند. در چنین فضایی علاوه بر پول و سرمایه مادی، دین و اعتقاد او را هم می‌گیرند. یکی از تکالیفی که برای اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تعیین شده، این است که سفر به چنین مناطقی را محدود کرده و به جای آن سفر به داخل کشور را رونق دهد.


اضافه شدن زباله گردی به مشاغل زنان شهر
احمدی صدر مدیر سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران:برخی از زنان زباله گرد، خانه و خانواده دارند. کارتن خواب یا آواره نیستند و به زباله گردی به عنوان یک شغل نگاه می‌کنند. تنها راه رفع این معضل این است که منشاء که سطل زباله است حذف شود که برنامه برای حذف سطل‌های زباله از شهر در دستور کار شهرداری است. /رکنا


ذوالنوری انتقاداتش علیه دولت رئیسی را پس گرفت!
ذوالنوری گفت: نطق اخیر بنده به معنی تضعیف دولت یا خرده گیری به دولت نبود بلکه در حقیقت یک تذکرات صمیمانه، دوستانه، مشفقانه بود، با همه وجوداز دولت حمایت می‌کنم که اهداف بلند ان شاءالله محقق شده و مشکلات مردم عزیزمان رفع شود. /ایرنا


محسن رنانی: در دوره‌ای که ما سه پله جلو رفته ایم، ازبکستان ٢٠ پله جلو رفته است!
عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان: ما صد سال توسعه بدون تئوری گذرانده ایم؛ چون نفت داشته ایم. حالا ٣٠ سال بکوشیم برای توسعه خط کش بسازیم تا کم کم یاد بگیریم اگر هم می‌خواهیم در مسیر توسعه حرکت کنیم با اندازه گیری و قابلیت نقد و مقایسه حرکت کنیم. دولت‌ها این همه فریاد می‌زنند که کار کرده ایم، ولی آخرش معلوم نیست که کار کرده اند یا نکرده اند. اگر قرار باشد با سرعت دولت آقای روحانی توسعه پیدا کنیم، ٨٠ سال دیگر به امروز فنلاند می‌رسیم. پس جلو رفته ایم، ولی اگر با قزاقستان مقایسه کنیم یک دهم قزاقستان جلو رفته ایم، اگر با ترکمنستان مقایسه کنیم او در این فرصت ١٠ برابر ما جلو رفته است. / جماران


اعتراف سجاد غریبی: فیکم، آنفالو کنید
غریبی به همراه مربی خود یک لایو نیم ساعته برگزار کرد؛ این بار، اما نه خبری از کری و رجز خوانی بود و نه فیگور‌های اساطیریِ فیک را شاهد بودیم؛ در این لایو اعتراف شد که هالک ایرانی یک کاراکتر فیک بوده و هیچ برنامه‌ای جز شو‌های مضحک اینستاگرامی برای موفقیت نداشته است! جالب‌ترین بخش لایو، اما جایی بود که مربی هالک ایرانی، رسما او را فیک نامید و خود سجاد غریبی هم که کنار او نشسته بود و این ادعا را تایید کرد! جمله‌هایی که مربی غریبی به زبان آورد به خوبی نشان می‌دهد که فضای مجازی تا چه اندازه می‌تواند یک آدم معمولی را به چهره شناخته شده‌ای تبدیل کند که هیچ شباهتی به آن چه می‌گوید ندارد:"این آقا اصلا هیچ عنوانی ندارد. برای چه او را فالو می‌کنید. وقت ارزشمندترین چیز یک انسان است. به کار خودت برس. چرا این آقا که عنوانی ندارد را فالو می‌کنی؟ خیلی هستند که تلاش می‌کنند، ولی چرا پیگیر یک آدم فیک هستید!

کشف قلیان‌های برقی ۱۰ میلیون تومانی در پایتخت
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ:باری شامل ۱۲ عدد قلیان برقی قاچاق به ارزش هر کدام، ۱۰ میلیون تومان را کشف که به دلیل قاچاق بودن کالا‌ها و نداشتن بارنامه این محموله توقیف شد. /مهر

احتمال افزایش تقاضا برای دینار عراق در بازار ارز
دبیر کل کانون صرافان کشور در خصوص پیش بینی بازار ارز در روز‌های پیش رو اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو و تعطیلی ایام ماه محرم، شاهد نوسان و هیجان زیادی در بازار نخواهیم بود. احتمال رشد تقاضا در بازار دینار عراق و ارز زیارتی وجود دارد، که با توجه به حجم بازار توافقی در صرافی‌ها، قابل عرضه است و دغدعه‌ای از این جهت وجود ندارد و هموطنان متقاضی با خیال آسوده می‌توانند نیاز ارزی خود را در شبکه صرافی‌های مجاز سراسر کشور تامین کنند؛ بنابراین بازار آرامی در هفته آینده پیش بینی می‌گردد.

خسارت 10 میلیارد دلاری خودورهای بی‌کیفیت داخلی با مصرف بنزین
فارس در گزارشی نوشت: در روزهای گذشته زمزمه‌هایی درباره سربه‌سر شدن تولید و مصرف بنزین در رسانه‌های مختلف شنیده می‌شود. نقطه آغاز این بحث‌ها به اظهار نظر جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بازمی‌گردد. وی در اظهاراتی در جمع خبرنگاران گفته بود: تعداد خودروهای شخصی و موتورسیکلت در کشور حدود 25 تا 26 میلیون دستگاه را شامل می‌شود، اگر استاندارد جهانی را در این خودروها و موتورسیکلت‌ها داشته باشیم 50 درصد کاهش مصرف خواهیم داشت، یعنی روزانه 50 میلیون لیتر کاهش مصرف است و این حجم کاهش ارزش افزوده بالایی داشته و برای کشور و ارزآوری دارد. در واقع با یک حساب سرانگشتی، مصرف بنزین در خودورهای بی‌کیفیت داخلی، سالانه بیش از 10 میلیارد دلار به کشور خسارت وارد می‌کند.

خسارت شیخان: شرکت‌های چند ملیتی سیگار می‌خواهند حتی بچه‌های مهد کودکی را معتاد و سیگاری کنند
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به نقش شرکت‌های خارجی چند ملیتی در کاهش سن مصرف سیگار از 20 سال به 13 سال گفت: این شرکت ها به دنبال این هستند که حتی بچه های مهد کودکی ما را معتاد و سیگاری کنند.

صادرات مرغ و تخم مرغ به عراق پس از ۶ سال آزاد شد
آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه نظارت دامپزشکی در کشور در سطح مطلوبی قرار دارد، از رفع ممنوعیت صادرات محصولات مرغداری‌ها به عراق خبر داد و گفت: بعد از ۶ سال که صادرات مرغ، پر مرغ، تخم مرغ، جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار به کشور عراق ممنوع بود، خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام دادیم صادرات همه محصولات مرغداری به عراق آزاد شده است.

ایرنا: همتی رکورددار افت ارزش پول ملی است
ایرنا در گزارشی نوشت: با ورود همتی به ساختمان شیشه ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امیدها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی اما تنها چند روز بیشتر داوم نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همیت و در میانه همان سال به بیش از ۱۵ هزار تومان هم رسید. همتی سعی داشت با کمترین تزریق ارز، بازار را کنترل کند. از همین رو تدارک رسانه ای گسترده ای دید و بسیاری از رسانه‌ها را برای کنترل بازار به خط کرد؛ از جمله صدا و سیما. همتی در طول دوران ریاست خود و فراتر از هر رئیس دیگر بانک مرکزی، بیشترین حضور را در صدا و سیما داشت. هماهنگی‌های پشت پرده بانک مرکزی در زمان همتی با رسانه‌ها برای جلوگیری از انتشار خبر نوسانات نرخ ارز، برگزاری جلسات محرمانه هفتگی و ماهانه با اصحاب رسانه، حضور رسانه ای پررنگ در انواع بسترهای رسانه ای از توئیتر گرفته تا خبرگزاری‌ها و صداو سیما، از جمله سیاست‌هایی بود که همتی برای کنترل بازار ارز و پیشبرد سیاست‌های خود به کار گرفت. هرچند در مقطعی نرخ ارز به کمتر از ۱۵ هزار تومان هم فروکش کرد اما رشد قیمت دوباره اوج گرفت تا در نیمه سال ۹۹ قیمت هر دلار به حدود ۳۲ هزار تومان هم افزایش یافت. با این حال اعطای اختیارات گسترده به بانک مرکزی در دوره وی، امکان بیشتری به بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز داد. همین همکاری دستگاه‌های دیگر با بانک مرکزی نهایتا باعث شد نرخ ارز بیش از این افزایش نیافته و به آرامی در مسیر کاهش قرار گیرد.

مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح می‌شود
محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رئیس‌جمهور بر اصلاح میزان افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، تأکید دارند، افزود: بر این اساس هیأت وزیران، تصمیم‌گیری در این خصوص را به وزرای عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی تفویض کرد. وی با اشاره به جلسات متعدد با نمایندگان بازنشستگان و مسئولان مربوط، به منظور اجرای دستور رییس جمهور تصریح کرد: برابر تفویض انجام شده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح‌ شود.

شرط سربازی برای پرداخت وام فرزندآوری متوقف شد
در پی ابلاغ بخشنامه اخیر مبنی بر مشروط بودن ارائه تسهیلات فرزند آوری به افراد ذکور به استعلام وضعیت مشمولین از سازمان نظام وظیفه (حسب بند (ب) ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی)، رئیس کل بانک مرکزی دستور داد ضمن توقف اجرای بخشنامه مذکور، هماهنگی لازم با سازمان نظام وظیفه عمومی به منظور تسهیل در پرداخت وام یادشده به متقاضیان صورت گیرد. بر این اساس، مقرر شد تا با قید تسریع موضوع در کمیسیون های تخصصی بانک مرکزی بررسی شده و پس از هماهنگی لازم با سازمان نظام وظیفه، بخشنامه اصلاحی، جهت اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم بسته ویژه خبری ورود زنان به ورزشگاه وزیر ورزش محرم امامزاده داوود سامانه بارشی مونسون عادل آذر شب های محرم درباره حضور زنان در ورزشگاه شورای عالی فضای مجازی تأمین اجتماعی فضای مجازی بانک مرکزی بازار ارز سیف العدل جلو رفته نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی