Web Analytics Made Easy - Statcounter

"محمد سرلک" مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) لرستان اظهار کرد: این همایش در مصلای الغدیر خرم آباد، مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دورود، مسجد المهدی مصلای نماز جمعه معمولان، مصلای امام خمینی (ره) بروجرد، موسسه قرآنی تبیان در خیابان سلمان فارسی جنوبی پلدختر و در مصلای امام جعفر صادق (ع) ازنا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در حسینیه باب الحوائج اشترینان، مسجد امام حسین (ع) مومن آباد، مصلای المهدی نورآباد، سالن شهدای صالحین بسیج در میدان معلم چالان چولان، مسجد امیر المومنین (ع) رومشکان، مقبره شهدای گمنام در میدان امام حسین (ع) الیگودرز، جایگاه هیات حضرت ابوالفضل (ع) خیابان امام خمینی (ره) الشتر، مصلای نماز جمعه زاغه، مصلای نماز جمعه کوهدشت و مصلای امام خمینی (ره) سپیددشت برگزار خواهد شد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) لرستان با اشاره به برگزاری این مراسم در ساعت هشت ادامه داد: همایش شیرخوارگان حسینی سال ۱۳۸۱ از تهران شروع و اکنون بین المللی شده است که قدمت آن در لرستان نیز ۱۵ سال می‌باشد.

سرلک با بیان اینکه مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) مردمی برگزار می‌شود تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، معرفی سند مظلومیت ابا عبدالله الحسین (ع) و معرفی مهدویت از طریق حوادث کربلا است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی محرم امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود