Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:07:51 GMT

سارقان زیورآلات کودکان در ملایر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۶۳۵۰

سارقان زیورآلات کودکان در ملایر دستگیر شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز چهارشنبه افزود: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت زیورآلات کودکان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

به گفته وی، در تحقیقات اولیه مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به محل‌های بازی کودکان مراجعه و با شناسایی دختران خردسال دارای زیورآلات، اقدام به سرقت از آنان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ماموران با اقدامات ویژه پلیسی طی کمتر از ۲۴ ساعت خودرو متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی افزود: متهمان در بازجویی‌ها و در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به سرقت زیورآلات کودکان و ۹ فقره انواع سرقت دیگر اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد.

برچسب‌ها سرقت ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید