Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس؛ حمیدرضا ایزدی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره تولیدکنندگان با مسئولان استان اظهار داشت: به منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه مسئولان جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات کارآفرینان، صنعتگران، تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، جهت بهبود، توسعه و تسهیل فضای کسب و کار، میز خدمت به ریاست استاندار فارس و با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ادامه داد: تعداد ۱۳۲ واحد صنعتی موانع تولیدات، حوزه کاری خود را مطرح و مدیران دستگاه های مختلف جهت رفع مشکلات موجود راهکارها را بررسی و اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

ایزدی با اشاره به اینکه میز خدمت درزمینه رفع برخی از مشکلات زیرساختی واحدهای تولیدی از جمله زمین، آب، برق، گاز،  مخابرات، مسایل بیمه، بانک، تسهیلات بانکی، تأمین اجتماعی و ....تشکیل شد، گفت: هدف از تشکیل و برپایی میز خدمت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را دیدار حضوری با مسولین و با هدف تسهیل دسترسی و خدمت آسان و صرفه جویی در وقت و هزینه کارآفرینان و سرمایه گذاران و هموارشدن مسیر فعالیت تولید کنندگان برای رفع مشکلات در مسیر تولید است.

وی پیگیری و تداوم  میز خدمت و پاسخگویی به فعالان اقتصادی را در راستای خدمت رسانی به صنعتگران و تولید کنندگان و ایجاد یک فضای تعامل، هم فکری و همدلی بخش خصوصی با دولت در زمینه افزایش شاخص های اقتصادی، بهبود بهره وری از صنایع، گسترش تولیدات بومی و کیفی، افزایش اشتغال پایدار و  توسعه صادرات ذکر کرد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر لزوم تلاش و برنامه ریزی مدون (کوتاه مدت و بلند مدت ) برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی تولیدی، صنعتی و تجاری، اظهار کرد: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های چهره به چهره  و برپایی جلسات هم‌اندیشی با مجموعه های تولیدی، مجدانه به دنبال رفع موانع، بهبود و تقویت تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری هستیم.
ایزدی با اشاره به کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری، آموزش و تربیت نیروی کار ماهر در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی بیش از پیش خواهیم بود.
این میز خدمت ساعت ۱۶ تا  ۲۰ در  محل مرکز خدمات کسب و کار ( شهرک  فناوری ) شهرک صنعتی بزرگ شیراز برپا شد.
 

برچسب‌ها شیراز استانداری فارس صمت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس صمت شیراز استانداری فارس صمت فارس رفع مشکلات میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین