Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت ضابطین ویژه قضایی پرسنل انتظامی شاغل در یگان حفاظت شهرداری تهران با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولین فراجا رونمایی و به صورت نمادین به تعدادی از پرسنل اعطا شد.

به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا زاکانی در آیین رونمایی و اهدای کارت ضابطین ویژه قضایی پرسنل انتظامی شاغل در یگان حفاظت شهرداری تهران ضمن تسلیت ایام محرم گفت: بزرگداشت محرم و صفر که امام راحل فرمودند هر چه داریم از محرم و صفر داریم یک رسالت بزرگ است که ما را در رسیدن به کمال کمک می‌کند و مایه ماندگاری و بزرگداشت ارزش‌های دینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموریت فراجا و عظمت و بزرگی کار این سازمان برای همه مشهود است. امروز در حال یک تغییر و رشد هستیم و شهرداری توجه خود را به این موضوع معطوف کرده که از نهادی خدماتی به نهادی خدمت‌گذار اجتماعی تبدیل شود و با تلاش در عرصه خدمت‌رسانی محرومیت‌های بزرگ در جهت تغییر را دنبال کند و رشد خدمت آبادانی و پیشرفت تهران را رقم بزند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری مسئولیت‌های بزرگی را به عهده می‌گیرد و خود را در میدان حاضر و پاسخگو می‌داند. وقتی این نگاه در مدیریت شهری حاکم می‌شود و بناست که شهرداری نهاد خود را نیز دستخوش تغییر کند و به عنوان تکیه‌گاه مردم قرار گیرد و مردم به آن اعتماد کنند این نیاز وجود دارد که از انفعال خارج شده و نقش ویژه و ممتازی را برعهده بگیرد.

وی تاکید کرد: یکی از مجموعه‌هایی که براساس پیگیری سال ۱۳۹۰ و ابلاغ سال ۱۳۹۳ شکل گرفت تا به شهر خدمت مشخصی را ارائه کند یگان حفاظت شهرداری تهران بود لذا اولین وظیفه ما این است که این یگان در تمام مجموعه‌های ما شکل بگیرد و وظیفه صیانت را عهده‌دار باشد. بی‌تردید در این مسیر کمک کنیم توسعه یگان رقم بخورد. در سال جاری باید تقویت ویژه یگان حفاظت را دنبال کنیم. در همین مسیر جلسه‌ای با معاونین شهرداری تشکیل و برای تحقق این تقویت چارچوبی تعیین شد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی خود را فراتر از موقعیت‌های مکانی ایفا می‌کنیم، افزود: در حوزه اجتماعی ماموریت‌هایی که به شکل مستقیم و به طرق مختلف به ما ابلاغ شده است نیازمند این است که یگان حفاظت فعالیت ویژه‌ای داشته باشد البته هر یک از یگان‌های حفاظت با هم تفاوت‌هایی دارند و اقتضائاتی که باید مورد توجه قرار گیرد.

زاکانی تاکید کرد: پیوستگی یگان حفاظت با فراجا و مجموعه انتظامی تهران بزرگ باید مورد توجه قرار گیرد و اعطای کارت ضابطین نیز قابلیت و قدرت جدیدی است که باید در جهت خدمت به شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران کارت ضابطین قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه