Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه چین امروز چهارشنبه در واکنش به سفر نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان گفت که که تمام تلاش‌ها برای «مهار چین» از طریق تایوان محکوم به شکست است.

به گزارش ایران اکونومیست، وانگ یی وزیر خارجه چین در خصوص سفر اخیر نانسی پلوسی به تایوان علی رغم هشدارهای چین گفت: «این اقدام به‌طور جدی اصل چین واحد و حاکمیت چین را نقض می‌کند و نشان‌دهنده یک تحریک سیاسی آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسپوتنیک، وانگ یی افزود: «ایالات متحده نباید این توهم را داشته باشد که بتواند مانع اتحاد چین شود. تایوان بخشی از چین است و اتحاد کامل چین یک فرآیند عمومی و یک ضرورت تاریخی است. ما جایی برای نیروهای جدایی طلب «استقلال تایوان» نخواهیم گذاشت».

وی گفت: «تمامی اقدامات چین برای حفظ تمامیت ارضی و مبارزه با تقسیم کشور با منطق و قانون سازگار است».

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دیروز در سفر جنجالی وارد تایوان شد؛ سفری «تحریک‌آمیز» که بر خلاف وعده آمریکا مبنی بر مخالفت با جدایی‌طلبی «استقلال تایوان» است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: چین ، آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: چین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی در دیدار برابر استقلال شکست خورد که در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود. ذوبی‌ها در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد اما با این حال تا دقیقه 4+90 در آستانه کسب یک امتیاز قرار داشتند.

با این حال در نهایت استقلال در نهایت در لحظات پایانی بازی گل دوم را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن دست خالی تهران را ترک کند. شاگردان ربیعی با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماندند و در رتبه نهم جدول قرار گرفتند.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن، پس از مسابقه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: من این بازی را بازی خیلی خوبی دیدم.‌ تماشاگران بازی لذت‌بخشی را دیدند. مبارک تیم استقلال باشد. خیلی زحمت کشیدند برای اینکه بتوانند خودشان را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند. تیم من هم خیلی زحمت کشید و خیلی تلاش کرد. مهم این است که یک فوتبال قشنگ دیدیم.

نکیسا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دروازه‌بان‌ها در این بازی گفت: عالی. همه چیز عالی.

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند