Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوان در عالم مستی به سراغ کشتی‌گیر جوان رفت و به خاطر کینه‌ای که از او داشت با ضربات قمه دست به قتل زد.

به گزارش ایمنا، رسیدگی به این پرونده از هفدهم مهرماه سال ۱۴۰۰ به دنبال زخمی شدن پسر ۲۲ ساله به نام امیرحسین مقابل خانه‌ای در امیرآباد ورامین آغاز شد. امیرحسین که از ناحیه سر و سفید ران چاقو خورده بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر وی به مأموران پلیس گفت: پسرم که کشتی‌گیر بود از مدتی قبل در شرکت نصب داربست مردی به نام حامد مشغول به کار شده بود. برادر حامد به نام حمید مدتی است با پسرم درگیر است. پسرم همیشه از بدرفتاری‌های حمید گلایه می‌کرد. آنها حقوق پسرم را سر وقت نمی‌دادند اما چون پسرم ورزشکار بود و نمی‌خواست از من پول بگیرد به کار در شرکت ادامه داد. آخرین بار هم حمید مقابل خانه آمد و شروع به فحاشی کرد. من وقتی مقابل در رفتم که حمید با چاقو پسرم را زخمی کرده و گریخته بود.

بازداشت قاتل پس از دو هفته فرار

با اطلاعاتی که مرد میانسال به پلیس داده بود مأموران به ردیابی حمید پرداختند اما وی به محل نامعلومی گریخته بود. مأموران برادر وی را که صاحب کار قربانی بود را تحت بازجویی قرار دادند. حامد در بازجویی‌ها گفت: امیرحسین مدتی بود در شرکت مشغول به کار شده بود. برادرم بیشتر اوقات که آنجا می‌آمد با امیرحسین کل کل می‌کرد. من چند بار به آنها تذکر داده بودم اما نمی‌دانم چطور شد که برادرم دست به قتل زد.

مأموران به ردیابی متهم فراری پرداختند و پس از دو هفته رد وی را در قم یافتند. به این ترتیب حامد ۲۴ سال بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد. وی در بازجویی‌ها اهظار کرد: امیرحسین کارگر برادرم بود. چند بار که به مغازه برادرم رفته بودم با هم درگیر شده بودیم. آخرین بار به او فحش دادم، او هم قهر کرد و از مغازه بیرون رفت.

دوستم که در مغازه بود مرا آرام کرد و از من خواست تا او را با موتورم به خانه برسانم. بعد از اینکه دوستم را به خانه رساندم بار دیگر به یاد رفتارهای امیرحسین افتادم. من آن روز مشروب خورده بودم و حال طبیعی نداشتم. به همین خاطر تصمیم گرفتم مقابل خانه پدری امیرحسین بروم و او را گوشمالی دهم تا بار دیگر با من کل کل نکند.

من که حال طبیعی نداشتم مقابل خانه پدری امیرحسین رفتم و از او خواستم مقابل در بیاید. آنجا با هم درگیر شدیم و من با چاقویی که همراه داشتم به او زدم. من قصد کشتن او را نداشتم و یک ضربه به پای او زدم اما ضربه به سفید ران او برخورد کرده و موجب مرگ او شده بود. من از این ماجرا پشیمان هستم. باور کنید تحت تأثیر مصرف مشروب دست به این کار زدم و حتی چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم.

به دنبال اعتراف‌های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر و پرونده وی برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی از خود دفاع کند.

در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و درخواست قصاص را مطرح کردند. مادر وی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: پسرم کشتی‌گیر بود. چند بار با متهم درگیر شده و او را زمین زده بود. به همین خاطر او کینه پسرم را به دل گرفت و به قصد انتقام‌گیری مقابل خانه آمد و با دو ضربه قمه پسرم را بی‌رحمانه کشت. من به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من آن روز همراه امیرحسین و سایر دوستانم مقدار زیادی مشروب خورده بودم. به همین خاطر حالت طبیعی نداشتم و چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم. من حتی نمی‌دانم چه موقع با امیرحسین درگیر شدم.

من چیزی از ماجرا به خاطر ندارم. شاید مقابل خانه امیرحسین رفته بودم تا موتورش را از او بگیرم. باور کنید من هیچ مشکلی با امیرحسین نداشتم. من و برادرم با او دوست بودیم. حتی من چند بار او را نصیحت کردم و وقتی فهمیدم قصد ازدواج با دختری را دارد که او را می‌شناختم، به او گفتم دختر مناسبی نیست و بهتر است به رابطه خود پایان دهد.

پزشکی قانونی اعلام کرده یک ضربه قمه به سر و یک ضربه به پای امیرحسین خورده است اما من آن روز فقط یک چاقو همراه داشتم. ممکن است بود با یک نفر دیگر درگیر شده و قمه خورده باشد.

با پایان دفاعیات متهم قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 593666

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل های ناموسی در ایران پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مقابل خانه کشتی گیر چند بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا

به گفته شهروند خبرنگار ما ساخت و ساز تعدادی از مجتمع‌های واقع در میدان شهدا شهر تهران به صورت نیمه کاره رها شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 
باسلام، باسلام چرا این همه مجتمع‌های میدان شهدا به صورت نیمه کاره رها شده است در حالی که این همه جوان بیکار دنبال کسب کار هستند و این مکان‌ها می‌تواند محلی برای کسب و کار بسیاری از جوانان باشد.

نکته بعدی چرا پل عابر پیاده را راه اندازی نمی‌کنند هر روز مردم اینجا برای تردد از خیابان رد می‌شوند و با سانحه تصادف دچار مشکل می‌شوند از پایانه اتوبوس پیاده می‌شوند و می‌خواهند از مترو استفاده کنند باید به طور پر خطر از خیابان عبور کنند.

منبع: صفدر شیروانی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد