Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:06:08 GMT

مکتب امام حسین (ع) مکتب امیدواری است + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۷۱۸۷

مکتب امام حسین (ع) مکتب امیدواری است + فیلم

‍‍‍‍‍‍

حجت الاسلام ماندگاری،کارشناس مذهبی در مورد مکتب امام حسین (ع) گفت: مکتب سیدالشهداء، مکتب امیدواری است؛ امیدواری به وعده‌ها و نصرت الهی و این که اگر امت و امام با یکدیگر باشند قدرتشان بی نهایت می‌شود و دشمن ناامیدانه عقب نشینی می‌کند و امیدواری به این که فرج نزدیک است و وقتی این امید‌ها در امت حسینی باشد باعث می‌شوند هیچ زمانی ننشینند و کم نیاورند و کم نگذارند و به مسیر انحراف نروند و این‌ها امیدواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تمام تلاش دشمن این است که ما را ناامید کند و وقتی نیمه خالی لیوان یعنی خرابی و مشکلات را به ما نشان می‌دهد باعث ناامیدی من و شما می‌شود. اما ما باید به نیمه پُر لیوان نگاه کنیم.

این کارشناس مذهبی می گوید: بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته است و باید نیمه پُر را دید چراکه اتفاق‌های قشنگ زیادی رخ داده است؛ به طوری که دشمن نتوانسته است حتی یک آجر از حرم اهل بیت (ع) کم کند و حتی نتوانسته یک وجب از خاک ما را بگیرد و یک لحظه، پرچم ولایت را پایین بیاورد و به این نظام ضربه بزند و نتوانسته است تمام جوانان ما را نابود کند. زیرا بسیاری از جوانان ما در مسیر انقلاب هستند که از آن جمله می‌توان به راهیان نور، عید غدیر، پیاده روی کربلا، اعتکاف‌ها و... اشاره کرد و این‌ها نشان می‌دهند که امیدواری ویژگی مکتب امام حسین (ع) است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم1401 امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • پایداری هوا در مازندران
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)